Na pragu poletja sta pred zagonom dva nova start up projekta, aplikacija freya, ki obljublja popolni menstrualni koledar za vsako žensko, in comoncar, ki povezuje oglaševalce z lastniki avtomobilov, ki bodo v zameno za plačilo prevažali njihove reklamne nalepke. Menstrualni koledar freya bodo konec junija v trgovinah z aplikacijami ponudili v ekipi HedgeHog, ki je razvila tudi ciklični koledar circletime. Ta omogoča edinstveni prikaz časovnih obdobij na krožnici, po kateri lahko z vrtenjem potujemo po času naprej ali nazaj, freya pa je njegova nadgradnja, pravi idejni snovalec aplikacije Dejan Durini.

»Njena celostna zasnova združi menstrualne cikle, nosečnost in rojstvo v eno samo zgodbo,« pojasnjuje in dodaja, da freya natančno predvidi in prikazuje prihodnje menstrualne cikle, obvešča o plodnih in neplodnih dnevih, pomaga pri zanositvi ali preprečevanju nosečnosti, hrani menstrualni dnevnik, ob potrditvi nosečnosti izračuna datum poroda in odšteva dni do rojstva, med nosečnostjo pa žensko spremlja s tedenskim opisom nosečnosti in razvojem otroka.

Lažje organiziranje dejavnosti

Prav tako predstavnice nežnejšega spola opozarja v primeru možnih zdravstvenih težav. »Freya se popolnoma prilagodi ciklu in potrebam vsake ženske. S pregledom nad procesi, ki potekajo v telesu, ponuja varnost in lažjo organizacijo aktivnosti mesece vnaprej. Vsi podatki so uporabnici na voljo vedno in povsod, na vseh napravah iOS,« novost med izdelki povzame Durini.

Oglaševalska platforma comoncar pa je nastala v generacijsko raznoliki ekipi, ki jo sestavljajo posamezniki z različnimi znanji in kompetencami, in sicer dr. Tomaž Domanjko, IT-strokovnjak, ki v podjetju skrbi za razvoj poslovanja in tehnologij, Tomaž Aberšek, idejni pobudnik platforme in vodja prodaje, ter mlada, a že izkušena in ambiciozna študenta Ekonomske fakultete v Ljubljani Žiga Vajdič, odgovoren za trženje, in Andrej Kovač, odgovoren za prodajo. Comoncar deluje tako, da podjetja oziroma oglaševalci, ki se odločijo za uporabo inovativne oglaševalske platforme, skupaj z ekipo Comoncar določijo optimalne parametre oglaševalske kampanje, primerne za dosego zastavljenih ciljev in ciljnih skupin. Izbirajo lahko med območji, kjer vozi avtomobil, barvo, znamko ali model vozila in podobno.

Lastniki vozil se nato prek platforme prijavijo v oglaševalsko kampanjo, po zapolnitvi mest pa prejmejo vsa navodila o terminu, lokaciji in namestitvi oglaševalskih nalepk. Med oglaševalsko kampanjo se vožnje voznikov zapisujejo v mobilni aplikaciji, ki voznikom omogoča tudi sproten pregled nad napredkom in zaslužkom, ki jim ga prinaša oglaševanje na njihovem avtomobilu.

Veliko zanimanje predvsem med vozniki

Comoncar sicer precej spominja na coolio!, ki sta ga razvila Luka Vončina in Matej Gostiša. Aplikacijo in sistem še preizkušata, z oglasi polepljene avtomobile pa naj bi na cestah začeli srečevati že v začetku poletja.

V ekipi Comoncar pravijo, da so s prvimi koraki na domačem trgu zadovoljni, spogledujejo pa se tudi že s trgom sosednje Hrvaške, kamor se želijo odpraviti s pomočjo strateških partnerjev oziroma podjetij, ki oglašujejo tako na slovenskem kot tudi na hrvaškem trgu. slo, jpš