Teden slovenske drame, ki se je v Prešernovem gledališču Kranj končal v soboto, ima tako rekoč tridelno strukturo. Ob plejadi selektorsko izbranih uprizoritev slovenskih besedil minulega leta, med katerimi režija izbere najboljšo – svoj izbor pa opravi tudi občinstvo – poteka tudi izbor najboljših dramskih besedil, stroka pa pozornost posveti tudi teoretičnemu prispevku kritikov in teatrologov.

Šeligovo nagrado za najboljšo predstavo je tako letos žirija namenila uprizoritvi Hlapcev Ivana Cankarja Slovenskega stalnega gledališča v Trstu v režiji Sebastijana Horvata, priredbi, ki »si v času političnih deziluzij zastavlja nujno vprašanje: v čem, če sploh, je danes še smisel politično angažiranega gledališča?«. Gledalci pa so bili najbolj navdušeni ob uprizoritvi dramskega besedila Tjaše Ferme Divji otrok v mestu v produkciji PopUp Theatrics & The Secret Theatre iz New Yorka, ki jo je režirala Ana Margineanu.

Grumovo nagrado za najboljše dramsko besedilo je med petimi nominiranci prejel Rok Viličnik, ki se podpisuje kot rokgre, in sicer za Ljudski demokratični cirkus Sakešvili, duhovit tekst, ki »nadaljuje žlahtno tradicijo slovenske drame absurda v njeni ludistični varianti«, »ki ne gradi zgolj na situacijski komiki, ampak gre za luciden prikaz družbe in njenih oblastnih razmerij«. Nagrado za mladega dramatika pa je prejela Pija Vatovec za Zimske radosti.

Za svoje kritiško in publicistično delo je nagrado Vladimirja Kralja za življenjsko delo prejel Vasja Predan, Primož Jesenko pa priznanje Vladimirja Kralja za kritiške in teatrološke dosežke v zadnjih dveh letih, in sicer za strokovno monografijo Rob v središču: izbrana poglavja o eksperimentalnem gledališču v Sloveniji 1955–1967.