Državna revizijska komisija je razveljavila odločitev direkcije za infrastrukturo, ki je rekonstrukcijo cestnega nadvoza nad gorenjsko železniško progo pri Mednem in gradnjo premostitve na potoku pred Medvodami zaupala družbama CVP Inženirig kot vodilnemu partnerju in partnerju Hip Plus. Družbi sta sicer skupaj oddali najugodnejšo ponudbo, a državna revizijska komisija je ugodila zahtevku podjetja Rafael iz Sevnice, ki se z oddajo javnega naročila ni strinjalo.

»Z razveljavitvijo odločitve o oddaji naročila se postopek oddaje javnega naročila pri naročniku vrne v fazo pregleda in ocenjevanja ponudb,« so zapisali v državni revizijski komisiji in naročniku – direkciji za infrastrukturo – naložili, da mora sevniškemu podjetju Rafael vrniti tudi stroške pravnega varstva – slabih 27.000 evrov.

S tem se samo podaljšuje agonija udeležencev v prometu, ki iz Medvod, Škofje Loke ter Poljanske in Selške doline potujejo v Ljubljano. Odsek, po katerem vsak dan pelje več kot 20.000 vozil, je za promet namreč že slabi dve leti urejen enosmerno s semaforjem. Ob konicah zato nastajajo dolge kolone, ki jih skušajo zmanjševati tudi policisti.

Spomnimo, da je zaradi prazne malhe direkcija za infrastrukturo sprva nameravala v Mednem postaviti začasni montažni most in tudi že objavila javni razpis zanj. Ta se je zaradi pritožb zavlekel, na koncu pa ga je državna revizijska komisija še razveljavila, kar je spodbudilo župane prizadetih občin, da so šli dvakrat protestirat na premostitveni objekt. Tik preden so želeli v direkciji za infrastrukturo objaviti nov razpis, jim je čudežno kapnilo nekaj denarja, zato so se odločili, da poiščejo izvajalca, ki bo poskrbel za trajno sanacijo sedanjega mostu. Zdaj pa je še ta razpis padel v vodo in vozniki bodo še naprej bentili v dolgih kolonah pred napol zaprtim mostom v Mednem. Farsa v Mednem se torej nadaljuje.