Čeprav je bil na začetku deležen precejšnjih kritik, se je v zadnjih letih slogan »I feel Slovenia« (Čutim Slovenijo, op. p.), z v besedi Slovenia poudarjenimi črkami »love«, kar v angleščini pomeni ljubezen, dobro prijel. Slovenija je pač edina država, ki v svojem imenu skriva besedo ljubezen v najpomembnejšem svetovnem jeziku. In le zakaj tega ne bi poudarili? Podobno kot na primer država, s katero Slovenijo najpogosteje zamenjujejo, Slovaška, če jo napišemo v angleškem jeziku, Slovakia, v sebi z zadnjimi tremi črkami skriva besedo kia. Kar na Slovaškem tudi vseskozi poudarjajo. In to ne zaman.

Kia je namreč avtomobilski proizvajalec, ki je pred desetimi leti na Slovaškem odprl svojo tovarno (več o njej v okvirju), ta pa je tej državi prinesla številne pozitivne stvari. In celotni Evropi posledično nekaj zelo dobrih avtomobilov. Najpomembnejši med njimi je zagotovo cee'd, katerega ime tudi ni »kar nekaj«, kot bi nemara pomislil marsikdo. Ne, besedo cee'd sestavljajo začetne črke besedne zveze Community of Europe, European Design, kar pomeni, da cee'd svojo evropskost nosi skrito že v imenu. Konec koncev je to avto, ki ga je Kia razvila v Evropi za evropsko tržišče, po zelo uspešni prvi in prav tako uspešnem uvodnem življenjskem ciklu druge generacije pa so slednji zdaj namenili prenovo.

Oblikovno je ta sicer res majhna, a za drastične spremembe niti ni bilo potrebe. Zunaj so cee'du tako med drugim namenili malenkost ostrejši in širši prednji odbijač, kromirane obrobe meglenk in spremenjen zadnji odbijač, znotraj pa je osnovna podoba potniške kabine ostala enaka, a so jo osvežili s številnimi kromiranimi obrobami in nasplošno kakovostnejšimi materiali. Je pa, kar se dizajna tiče, precejšnja novost tako imenovana linija GT, ki cee'da oblikovno s številnimi dodatki povsem približa športni različici GT. A res zgolj oblikovno, saj GT ostaja edini cee'd z 1,6-litrskim motorjem z 204 konji (150 kilovati), poleg tega pa so mu pri prenovi namenili nov volanski obroč in še nekaj malenkosti.

Največjo novost je tako cee'd pri prenovi doživel pri motorjih. Zdaj bo namreč na voljo tudi z litrskim turbobencinskim trivaljnikom, ki bo premogel bodisi 100 bodisi 120 KM (73 ali 88 kW). Sami smo preizkusili slednjega in izkazal se je za zadetek v polno, tako po odzivnosti in prožnosti kot po porabi, saj se jo je dalo spustiti krepko pod sedem litrov bencina na sto kilometrov. Novost je tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik, ki, na žalost, z omenjenim motorjem (še) ni na voljo, nekaj novosti pa je tudi na področju varnostnih sistemov, ki jih bo zdaj več, zaradi česar naj bi bila cena novega cee'da, ko bo konec meseca prišel k nam, malenkost višja od aktualnih.

Mimogrede, prenove je bil cee'd deležen pri vseh karoserijskih različicah, prav tako pri nobeni ni spreminjal mer (3-vratni pro cee'd in 5-vratna kombilimuzina v dolžino merita 4,31 metra in imata prostornino prtljažnika 380 litrov, karavan pa 4,5 metra in ima 528-litrski prtljažnik), še naprej pa bo, poleg z že omenjenimi, na voljo tudi s številnimi prenovljenimi bencinskimi in dizelskimi motorji z razponom moči od 90 do 136 KM (74 do 100 kW).