»Naš načrt za zadnji kilometer je bil skrbno načrtovan, z razporejenimi vlogami za štiri kolesarje, vključno z Degenkolbom za piko na i. Moja naloga bi bila potegniti vlak do zadnjih 500, 400 metrov. Novi vodilni bi moral opraviti vlogo do zadnjega kilometra, a se je izgubil v koloni, zato sem opravil ta njegov del naloge prej. Tudi pilot v sprinterskem vlaku Koen de Kort se je malo zgrešil z Degenkolbom, zato je slednji moral začeti sprintati na polno bolj iz ozadja. Razlika med načrtom in končno izvedbo je bila ključna v boju za zmago. Ekipa Orica je imela boljši sprinterski vlak,« je zanimivo ozadje boja za etapno zmago opisal Mezgec. Z Matejem Mohoričem sta končala z dvominutnim zaostankom na 144. oziroma 148. mestu. Razkril je, da rdeča majica ni bila v klubskem taktičnem scenariju pred etapo. Kako sta se po etapi gledala in komunicirala ključna moža ekipe, je ostalo znotraj ekipe.

V današnji gorski etapi ne bo dvoma – v ospredju klubskega scenarija bo Nizozemec. »Ne primerjajte me z Markom Cavendishem. Nisem kolesar njegovega kova. Sem Ewan 1.0 in ne Cavendish 2.0,« je samozavestno pripomnil Cadel Ewan, ki ga zaradi izjemnega pospeška kličejo žepna raketa. Degenkolba je ukanil velemojstrsko, v zadnjih 50 metrih, s tretjim mestom pa se je moral znova sprijazniti Peter Sagan. mm