S samostojno STO se je izpolnila zahteva turizma, ki so jo naslovili že na prejšnjo vlado Alenke Bratušek, a očitno takrat zanjo ni bilo dovolj politične volje. Počivalšek poudarja, da je s tem narejen prvi korak za uspešno delovanje in razvoj turizma, drugi pa mora biti vsebinska prenova promocije naše dežele, kar pomeni v prihodnje tudi več denarja za promocijo. »Letos smo za promocijo turizma zagotovili skoraj 9 milijonov evrov, kar je največ v zadnjem desetletju«. Eva Štravs Podlogar, vršilka dolžnosti generalne direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo, ki je bila ena glasnejših pri zavzemanju za samostojno STO (ko je bila še direktorica blejskega turizma), je dejala, da je učinek velike promocijske kampanje na tujih trgih, predvsem v Avstriji, Nemčiji, Italiji in Rusiji, ki so jo začeli v aprilu (končala se bo oktobra), že zdaj viden. Rezultati so odlični, saj gostimo več tujih turistov, kot smo jih lani, prav tako je več nočitev, razen ruskih.

»V prvem polletju smo imeli za sedem odstotkov več tujih nočitev, hkrati je razveseljivo, da se je poraba tujih turistov povečala za osem odstotkov,« pravi Štravsova. Zagotovo je razveseljivo tudi to, da v našo deželo in njeno prestolnico – najlepšo na svetu po mnenju župana Jankovića – prihaja vse več gostov iz vzhodne Evrope (Estonija, Romunija) in Skandinavije (Finska in Norveška).

Veliko manj razveseljivo pa je, da imamo vse manj ruskih turistov, saj je bilo njihovih nočitev v letošnjih šestih mesecih kar za 31 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Znano je, da ruski gosti pri nas porabijo največ denarja, kar občutijo zlasti v slovenskih naravnih zdraviliščih. Za omenjeno promocijsko kampanjo je ministrstvo za gospodarstvo namenilo 3,7 milijona evrov evropskih sredstev.