Ko ima hudič mlade, jih ima veliko. Tako nekako bi lahko dirko za VN Madžarske ocenil Lewis Hamilton, kajti Britancu je, po odličnih kvalifikacijah, šlo to pot skoraj vse narobe. Na startu je slabo speljal, potem skoraj trčil z Rosbergom, se dobesedno prerival v lovu za najhitrejšimi, trčil z Danielom Ricciardom in si prislužil kazensko vožnjo skozi bokse, da bi potem proti koncu dirke bil on tisti, ki je nekaj pridobil na račun napak drugih dirkačev.

A Hamilton po dirki kljub vsemu ni mogel mimo dejstva, da je to pot naredil več napak kot pravilnih odločitev in da ga je le sreča dejansko rešila pred tem, da bi šel na poletne počitnice na drugem mestu v skupnem seštevku.

Zato pa je vse veliko bolj prav naredil Sebastian Vettel. Že na startu je presenetil Hamiltona in se potem z rutinirano in zanesljivo vožnjo lahko veselil 41. zmage v karieri: »Start je bil res dober, tam sem odločil skoraj vso dirko. Nisem si mislil, da mi bo to uspelo, a očitno imamo pri Ferrariju dirkalnik dobro nastavljen za starte. Sicer v nadaljevanju dirka zame ni bila enostavna, dirkalnik je bil kar zahteven, težko sem ga obvladoval v določenih trenutkih, a k sreči sem bil še vedno dovolj hiter, da sem uspel zmagati. To zmago posvečam Julesu Bianchiju, ki je preminil prejšnji teden, posledice trčenja v Suzuki lani so bile žal prehude, za nas pri Ferrariju je še toliko težje, ker je bil Jules na dobri poti, da postane član naše ekipe.«

S to zmago je Sebastian Vettel 41. stopil na najvišjo stopničko, s čimer se je izenačil z Ayrtonom Senno, več zmag kot on imata zdaj le še Michael Schumacher z 91 in Alain Prost, ki je na najvišjo stopničko stopil 51-krat.

Drugo mesto je šlo Danilu Kvjatu. Rus je imel med dirko nešteto težav, sam je dejal, da je mislil, da je dirke zanj konec že v prvem ovinku, ko je premočno zavrl in poškodoval pnevmatiko: »Zelo sem vesel, da mi je končno uspelo dirko končati med prvimi tremi. Dolgo je trajalo, dirka je bila nora, vsi smo si zaslužili točke, saj smo morali zanje res garati.« Še več, med dirko je moral celo narediti prostor Danielu Ricciardu, ki je bil v tistem delu dirke hitrejši, in ko je že kazalo, da mu bo mogoče uspelo, je dobil deset dodatnih sekund kazni zaradi vožnje izven steze, a to na končni rezultat ni vplivalo, saj je imel pred Ricciardom še vedno dovolj prednosti. Dejstvo pa je, da je drugo mesto dobil tudi po zaslugi trčenja med Ricciardom in Rosbergom.

Avstralec je bil očitno preveč optimističen in je hotel presenetiti Rosberga, a se mu račun ni izšel, pri čemer je kratko potegnil Nico Rosberg, ki je moral skoraj ves krog odpeljati s predrto pnevmatiko. »Dirka je bila nora, toliko dogajanja že dolgo nismo videli. Kazni so si sledile ena za drugo, najprej sem trčil v prvem ovinku takoj po startu, nato se je zapletlo pri Rosbergu. Hotel sem ga presenetiti, ovinek sem že imel, a potem je zmanjkalo prostora in nisem se imel kam umakniti.« Podobno so menili tudi v vodstvu dirke, ki je imelo to pot res veliko dela.

Po dirki je bil Nico Rosberg seveda ustrezno razočaran. Ko je že vse kazalo, da bo šel na počitnice kot vodilni v skupnem seštevku, mu je trčenje z Ricciardom prekrižalo račune: »Z dirko sem lahko zadovoljen do 64. kroga. Šport je včasih trd, tudi nepravičen, mislim, da je Ricciardo pretiraval, kajti ovinek je bil v tistem trenutku moj. Odločite vodstva dirke moram sprejeti, res pa je, da sem zelo jezen.«

Če je bil Rosberg jezen na druge, je bil Lewis Hamilton po dirki lahko jezen le nase: »Ne morem biti zadovoljen, kako bi le bil. Ena napaka je sledila drugi, kar koli sem naredil, je bilo na koncu slabo. Trdo smo dirkali, a veliko odgovorov, kaj vse je šlo narobe, nimam. Ekipi se moram opravičiti za vse spodrsljaje, to pot jih je bilo preveč.« In kot je dejal siva eminenca Mercedesa Niki Lauda, ne preseneča toliko dejstvo, da je že na startu zapravil zmago, kot to, da morajo pri srebrnih stakniti glave in iztuhtati, zakaj njihova dirkača startata toliko slabše od tekmecev. Kajti še Hamilton je sam dejal: »Ni bil moj start tako slab, kot so bili starti drugih boljši.«

Zdaj si bo formula 1 privoščila nekaj počitka, 14 dni velja popolna prepoved dela za člane ekip, naslednja dirka pa bo na sporedu 23. avgusta v Belgiji.