Dramatičen padec velike skupine kolesarjev pri visoki hitrosti je bolj zaznamoval tretji dan Toura kot zmaga Španca Joaquina Rodrigueza (Katjuša) na valonskem obzidju Mur de Huy (»Na tem klancu sem že zmagal Valonsko puščico, poznam zaključek, a tokrat je bilo drugače. Zadnjih sto metrov sem bil mrtev.«) in zgodnje oblačenje rumene majice drugouvrščenega Chrisa Frooma (Sky). Spektakularen padec 60 kilometrov pred ciljem, ko so se kolesarji kot keglji razleteli tik ob obcestni svetilki, sicer na veliko srečo ni povzročil dramatičnih posledic. Zgolj nekaj odstopov, tudi enega od favoritov etape Nizozemca Toma Dumoulina iz Mezgečeve ekipe Giant. Zanimive so posledice vodenja dirke.

Kljub nesrečam, ki so sicer sestavni del in tudi eden bolj spremljanih trenutkov, je veliko razburjenja in nejasnosti povzročila prekinitev dirke, ki je sledila. »Ali bo sedaj prekinitev po vsakem padcu?« je bilo retorično vprašanje Patricka Lefevra, velikega šefa belgijske elitne ekipe Etixx-Quick.step, ki ob ustavitvi ni bila med bolj vpletenimi. Že na cesti se je pritoževal tudi del tistih, ki so nasrkali v nedeljski etapi (Valverde, Pinot, Bardet). »Seveda sovražim take dogodke s padci, a to je nevaren precedens glede pravil. Ta dogodek si bom zapomnil,« je grozil Lefevre. Jezen je bil predvsem na glavnega komisarja UCI Guya Dobbelaera, doma iz flandrijskega dela, in ga pošiljal domov. Dobbelaere je zagrešil tudi podoben scenarij na lanskem Giru.

Sicer ni prvič, da so karavano za nekaj časa ustavili, ko gre za nesrečo s tragičnim koncem, prečkanje vlaka ali nevarne situacije. Razlog v Ardenih je bil manj jasen. Morda zato, ker je bil med žrtvami tudi Fabian Cancellara, nosilec rumene majice. »Le maglliot jaune« je v Franciji svetinja. Drug bolj uraden razlog je bilo pomanjkanje reševalnih vozil. Vendar že danes je lahko tovrstna praksa na preizkušnji. Del od 223 kilometrov dolge trase pelje po sedmih tlakovanih odsekih (13,5 km), poznanih po dirki Pariz–Roubaix. Lani, sicer v dežju, so podobni odseki že pred etapo povzročili strah in trepet, zaradi česar je morda že pred »kamenjem« dvakrat padel in odstopil novi nosilec rumene majice Chris Froome. V današnji etapi prav nihče ne pričakuje prekinitve, pa naj bo še toliko krvi na tlakovcih. Današnja etapa je označena kot ena pomembnejših. Ni naključje, da so v ekipi Sky namesto zmagovalca dirke Po Sloveniji, Baska Mikela Nievea, v ekipo prav zaradi današnjega in drugih ravninskih odsekov vzeli močnejše konje.

Ekipe Sky, Astana, Tinkoff-Saxo in Movistar so po nedeljski lekciji na nizozemskih obalnih nasipih na svoje kapetane Frooma, Nibalija, Quintano in Contadorja bolj pazile. Na vsakem ključnem odseku se s pomočniki vred mečejo na glavo, da kapitane vozijo na čelu. Zato velika četverica ni bila vpletena. Je pa samo na 1,3 kilometra strme ceste v nebo do vrha kapelic prišlo do dokaj velikih časovnih razlik. Lanski zmagovalec Toura je izgubil novih 18 sekund. Korenov kapetan Andrew Talansky, Peter Sagan in Tony Martin so zaostali že 40 sekund. Prav slednji, kolesar Lefevrove belgijske konjenice, je že tri dni drugi v vrsti za rumeno majico. Koren (71. mesto, zaostanek 2:29) je znova izvrstno in profesionalno opravil svojo nalogo. Svoje je v turbulentnem zaključku etape pripeljal v ospredje. Žal je Irec Daniel Martin začel pospeševati prepozno, ko sta bila Rodriguez in Froome že preveč spredaj, in končal četrti. Prav danes bo Koren eden ključnih mož v ekipi Cannondale, saj ima v ekipi največ izkušenj s francoskih kolovozov.