Za britansko ekipo Sky velja posebno zanimanje. Že v Ljubljani je bilo okoli velikega črnega avtobusa in tovornjaka največ zvedavih oči. Kolesarji so se med čakanjem na start dolgočasili in gledali športni prenos na velikem televizijskem ekranu v ospredju avtobusa. Gledali so prenos kolesarske dirke Route du Sud, ki hkrati s slovensko dirko poteka v Pirenejih in jo imajo letos priložnost gledati tudi gledalci po vsej Evropi. Še lani je bil Sky del te karavane. »Dirka v Pirenejih je slabše organizirana. Še posebno veliko je transferjev. Športni direktorji morajo na sestanek pred dirko kar 200 kilometrov daleč v eno smer. Tu imamo etapo skoraj pred pragom hotela. To naredi dirko veliko bolj človeško. Poleg tega so organizatorji do nas zelo uslužni. Kar koli potrebujemo, so nam takoj pripravljeni priskočiti na pomoč. Verjetno bo ekipa Sky še naprej raje prihajala v Slovenijo,« je že pred začetkom dirke razmišljal David Rožman, eden od peterice slovenskih spremljevalcev, ki delajo v tej ekipi.

Poleg Rožmana sta še fizioterapevta Marko Džalo in Nik Burjek in mehanika Igor Turk in Filip Tišma. Z izjemo Burjeka, nekdanjega reprezentanta U23, ki je šele letos začel delati s to ekipo in je na pripravljalnem višinskem taboru z udeleženci Toura, je ostala četverica del dvanajstčlanske spremljevalne ekipe v Sloveniji. Ni odveč pomislek, da bo morda glede na dobro referenco kar cela spremljevalna ekipa slovenska. Morda bo sedež kar v Sloveniji. Rožman se tej misli zasmeji. Tehnični sedež ekipe je v belgijskem Gentu. »Odločitev za to je bila povsem matematična. Analizirali so, na katerih dirkah ekipa sodeluje in matematično izbrali kraj, ki je na sredini vseh poti. Ni daleč od Slovenije.«

Ekipi Sky, Katjuša in BMC veljajo za najbogatejše kolesarske ekipe na svetu. Sky niti ne vlaga največ, a je vsaj glede porabe denarja dokaj pregledna ekipa, bolj kot ruski državni projekt ali hobi švicarskega bogataša. Številke so zanimive in so vpogled v ozadje kolesarstva. V letu 2012 je Skyev proračun obsegal 29,83 milijona evrov, od tega so 18,5 milijona odšteli pri glavnih sponzorjih, 5,7 milijona so dodali opremljevalci, 5,4 milijona so prejeli od organizatorjev dirk in drugih nadomestil. 21,5 milijona evrov so namenili za plače osebja. In pozor, imajo le sedem polno zaposlenih, vsi ostali so pogodbeniki od petih športnih direktorjev, dveh trenerjev, štirih zdravnikov... Skupaj so tega leta najeli 89 oseb. Samo lani je v prvih dneh Toura s startom v Veliki Britaniji za ekipo delalo 60 ljudi na terenu.

Ekipa, ki ima uradni sedež v kolesarskem središču v Manchestru (glava ekipe je Dave Brailsford) in glavno izpostavo v Belgiji, je za tekmovalne stroške (pot, namestitve) v letu 2012 odštela 1,9 milijona evrov. Skoraj tri milijone so odšteli za nakup opreme. Znana je zgodba, da so v začetku raje kupili kolesa prestižne znamke Pinarello, namesto da bi vozili sponzorsko manj znane znamke. Toliko o prestižu. Vsega 300.000 evrov so v letnem poročilu navedli kot strošek znanosti in medicinske oskrbe in podobno vsoto za nakup vozil. 1.520.000 evrov pa so bili stroški za PR in marketing, kar obsega splet, socialne medije, VIP. Ob tem vsi opozarjajo na dobro davčno zakonodajo v Veliki Britaniji, ki bistveno omili stroške najbolje plačanih kolesarjev kot denimo v Franciji. In še ena primerjava. Letni vložek, ki ga za kolesarstvo odšteje Murdocheva korporacija (Sky, Fox, 21th Century), dobiva drugo perspektivo, ko vložek v ekipo primerjamo z letnim vložkom BSkyB za marketing – le 0,9 odstotka. Glede na odstotke zelo skromen vložek v tako dobro ime. Tudi to je merljivo. Glede na študijo je bila medijska objava ekipe Sky v letu 2013 seveda zaradi uspehov Wigginsa, Frooma, Porta vredna 480 milijonov evrov v protivrednosti v oglaševanju. Najvišji znesek katere koli kolesarske ekipe. Meja je nebo. Nima Sky zaman tega imena.