Prihajajo spremljevalne ekipe, ki potem odhajajo na Tour. S tehnologijo in opremo, kakršno bodo videli milijoni naslednji mesec tudi v Franciji. V Ljubljani in Sloveniji je na ogled največja kolesarska tehnologija sveta. Brezplačno. Na dotiku rok posamezniki, ki krojijo svetovni vrh. Skoraj ni športne panoge, kjer bi bili športni akterji tako blizu kot ravno kolesarji. Tako blizu, da je treba biti zelo pozoren, da ni že nevarno preblizu! Prihaja skoraj dvajset zmagovalcev etap katere od velikih tritedenskih dirk. Torej junaki, ki so bili en dan že v središču sveta športa. Med njimi tudi Slovenec Jan Polanc.

Skoraj ni kolesarja v karavani, ki ne bi zmagal na kakšni odmevnejši dirki. Z izjemo mladih slovenskih kolesarjev seveda, ki dobijo enkratno priložnost, ki je vrstniki v drugih panogah ne bodo nemara nikoli. Pomeriti se z najboljšimi pred domačimi gledalci. Prihaja populacija, ki je na čelu druge najmnožičnejše rekreativne dejavnosti na svetu, ki ima vseljudski rekreativni pomen. Tudi v Sloveniji. Parada je na ogled brezplačno. Prihaja ekipa, ki ima za sabo moč britanske in ameriške televizije, več kot 20 milijonov evrov na leto pa vložijo v kolesarje in opremo. Sky je del celostnega projekta, ki je naredil kolesarski bum na britanskih cestah. Je del britanskega ponosa. Na slovenskih cestah se bo udaril s prestižnim ruskim projektom Katjuša. In še posebej značilno, v Slovenijo prihajajo vse najmočnejše italijanske ekipe. Interesi torej, od Anglije do Rusije in od Italije do Norveške s svetovnim prvakom na čelu.

Na domačih cestah se jim bo po robu postavila ekipa, v kateri proračun komaj presega odstotek britanske nebeške vsote. Pa razlika še ni največja. Priložnost je dobila tudi klubska sredina, ki je bila tik pred ukinitvijo, a so jo zanesenjaki rešili in danes imajo dvajsetletniki priložnost, da se pomerijo s svetovnimi zvezdniki, ki jih gledajo po televiziji. Prihaja karavana, ki se drži najstrožjih dopinških pravil, poleg pa so zelo redki posamezniki, ki so bili kdaj v preteklosti očrnjeni. Kakšen tudi po krivem. To slednje ni tako nepomembno znova poudariti. Ni več skrivalnic. Letošnja 22. izvedba je znova v številnih pogledih največja štiridnevna kolesarska preizkušnja daleč naokoli, ki vsaj 300 kilometrov na zahod, daleč proti severu proti Poljski in tja do Kitajske na vzhod, nima primerljivo večje. Ni zgolj 535 kilometrov, 17 ekip, stotnija in čez kolesarjev, tisočglava množica v organizacijskem delu karavane, četrtmilijonski proračun dirke. Parada, ki ponuja pogled in priložnost širokih razsežnosti, a ne glede na vse – preveč neizkoriščena.