A tudi za največje velja, da je časov razmetavanja z denarjem konec. Sedanja formula 1 je očitno brca v temo, o tem so vpili mnogi, ko so videli, kaj pripravljajo odgovorni za naslednja leta, in zdaj počasi, korak za korakom, stvari spet prihajajo nazaj v svoje tire. Že to, da naj bi čez dve leti ponovno gledali dolivanje goriva med postanki v boksih, je dober znak, da je šla formula očitno korak predaleč.

Veliki dobavitelji motorjev, ki se lahko prelevijo tudi v lastnike ekip, pa so tudi hitro pokvarljivo blago. Pridejo na velika vrata, vztrajajo nekaj časa, a tudi izginejo. Samo poglejte, koliko takih je bilo v zadnjih 20 letih, pa vam bo jasno. In da tudi največji, med katere sodi Red Bull, lahko presežejo zgornjo mejo finančne vzdržnosti, ni presenečenje. Zato ni čudna ideja odgovornih: dobiti novega motornega dobavitelja. Doba z Renaultom se jim izteka, Francozi svoje naloge pri prehodu na nove pogonske agregate niso dobro opravili, prišel pa naj bi Audi. A pozor, Nemci novice niso ne potrdili ne zanikali, pri Red Bullu pa grozijo – ali bo motorje zagotavljal Audi ali pa se umaknemo. Kaj bi ta korak pomenil za matični koncern Volkswagen, je drugo vprašanje. Si Nemci lahko privoščijo toliko stroškov in morebitno negativno publiciteto? Brez dirkalnih izkušenj sicer niso, a vstop v formulo bi verjetno negativno vplival na Audijevo udeležbo v drugih dirkaških prvenstvih. Vsega ne bi mogli več financirati sami.

A Ecclestona to ne skrbi. Dobi enega proizvajalca praviloma sledi doba drugega, trenutno je na vrhu Mercedes, pred njim je bil Renault. In tako se neskončna igra podajanja kljuke vrat zlatega Ecclestonovega kraljestva nadaljuje.