Na dirki v Barceloni smo v preteklosti gledali tudi že dolgočasnejše dirke, a tudi letošnja ni ravno izstopala po kakšnem posebno dramatičnem dogajanju. Dejstvo ostaja, da imajo pri Mercedesu, ne glede na vse, kar se dogaja v zakulisju, še vedno najhitrejši dirkaški paket, Ferrari se je prebil na drugo mesto, za resen izziv Mercedesu pa jim manjka še kar nekaj hitrosti. In bolj kot na sami stezi se je dogajalo v boksih.

A pojdimo po vrsti. Lewis Hamilton, ki se je moral zadovoljiti z drugim mestom, je vsako možnost za zmago zapravil že na kvalifikacijah, ko ga je na celi črti presenetil Rosberg. Nadalje je preslabo ogrel pnevmatike v formacijskem krogu, rezultat vsega je bil zelo povprečen start, pri katerem je Rosberg z lahkoto obdržal prvo mesto, Britanec pa je nato na tretjem mestu obtičal za Sebastianom Vettlom. A pri Mercedesu seveda niso sedeli križem rok. Medtem ko je Rosberg v ospredju imel vse niti v svojih rokah, so pri Hamiltonu spremenili strategijo in prešli na tri postanke v boksih, kar se jim je na koncu obrestovalo z drugim mestom.

Po dirki je bil seveda Nico Rosberg več kot zadovoljen, saj je ta zmaga prišla zanj v idealnem trenutku. Dosedanja Hamiltonova premoč mu je namreč že malce načela samozavest, ki si jo je s to prepričljivo zmago ponovno postavil na noge. Na dozdajšnjih štirih dirkah sezone je Rosberg vodil vsega skupaj 5 krogov. »Prva zmaga v Barceloni je zares sladka, pa ne zato, ker je to tukaj, ampak ker je prišla v pravem trenutku. Vse sem naredil prav, ves konec tedna je bil popoln. Največ dela sem dejansko naredil že pred samo dirko, nato sem samo odpeljal povsem neobremenjeno in to se je takoj poznalo pri rezultatu. Dejansko je dober start le zapečatil tisto, kar smo pripravljali med odmorom po zadnji dirki,« je povedal Nico Rosberg, ki je s tem postal deveti zmagovalec na devetih zadnjih dirkah formule 1 v Barceloni.

Lewis Hamilton se drugega mesta ni pretirano veselil, čeprav je moral priznati, da se je tudi za to uvrstitev moral zelo potruditi. »Slabo sem startal, pnevmatike so bile hladne, s tem pa sem si zaprl vsa vrata, da bi lahko vsaj izzval Nica. Poleg tega sem imel ogromno dela s Vettlom in k sreči smo dokaj hitro prešli na načrt B, torej z dveh na tri postanke v boksih. In to se nam je poplačalo. Ni slabo, če upoštevam, da sem zdaj 75. v karieri stopil na zmagovalni oder,« je povedal Lewis Hamilton in dodal, da bodo morali pri postankih v boksih pri Mercedesu še kaj postoriti, saj je bil njegov prvi postanek vse prej kot dober.

A sprememba taktike je bila dovolj, da je ugnal Sebastiana Vettla, ki je po dirki povedal: »Lewis je bil s tremi postanki enostavno prehiter, drugo mesto je bilo teoretično dosegljivo, a v zadnjem delu dirke mi komplet pnevmatik ni dovoljeval hitrejše vožnje. Lewis se je odločil za pravo strategijo v pravem trenutku, a tudi to, da spet stojim na zmagovalnih stopničkah, ni slab rezultat. Malce mi je ponagajal promet, a dirkači smo taki, radi malo ponergamo, saj je to tudi del dirk. Včasih zaradi počasnejših pridobiš, včasih izgubiš.«

Več kot na sami stezi, proti koncu se je sicer razplamtel dvoboj med Valtterijem Bottasom in Kimijem Raikkonenom za četrto mesto, je bilo veliko nevarnejše v boksih. Najprej jo je svojim mehanikom zakuhal Fernando Alonso. Ostal je namreč brez zavor na zadnji osi, bil pri ustavljanju v boksih predolg in mehanik, ki sicer dviguje sprednji del dirkalnika, je zadnji trenutek odskočil. Za Španca je bilo s tem tudi konec dirke, in to pred domačim občinstvom, kar je dejansko še večji udarec, posebej če upoštevamo, da je nazadnje zmagal pred dvema letoma. Njegov ekipni tovariš Jenson Button je med dirko komaj krotil nervozen McLarnov dirkalnik.

Za drugi dogodek je poskrbel dirkač Lotusa Romain Grosjean, ki je prav tako prepozno zavrl, njegov mehanik pa ni uspel odskočiti in ga je z dvigovalno pripravo vred dobro nasadil. K sreči jo je mehanik, razen dobrega udarca v trebuh, odnesel brez poškodb. Poleg tega pri Lotusu niso imeli mirne dirke, ko sta najprej trčila ravno oba ekipna tovariša, Pastor Maldonado pa je velik del dirke odpeljal s precej polomljenim zadnjim krilcem.

Lewis Hamilton je tako z dobro strategijo zmanjšal škodo na najmanjšo možno mero, a že na naslednji dirki v Monaku čez 14 dni vse čaka znana ruleta, na kateri se lahko zgodi prav vse. Dirka tam ima namreč svoje zakone in je zato po navadi tudi tako zanimiva.