Četrta dirka, tretja zmaga. To velja seveda za Lewisa Hamiltona, ki je v bahrajnski puščavi pod žarometi ponovno vse koščke sestavljanke sestavil v popolno sliko. Suvereno je vodil od starta do cilja, le v zadnjih nekaj krogih mu je šlo malce za nohte, a si je medtem nabral dovolj prednosti, da ga Kimi Raikkonen ni uspel ujeti. Največji osmoljenec te dirke je bil Nico Rosberg, ki je zaradi tehničnih težav z zavorami pristal na tretjem mestu, med tistimi, ki otok v Perzijskem zalivu ne bodo zapustili najboljše volje, pa je tudi Sebastian Vettel. Nemec se je to pot premagal sam.

Že na začetku je bilo jasno, da je pot do zmage najbližja za Mercedes, natančneje za Lewisa Hamiltona, ki je odlično startal. A bolj kot to je v oči padel odličen start Kimija Raikkonena, hladni Finec se očitno v letošnjem rdečem dirkalniku počuti odlično in je presenetil Rosberga, ki je imel preveč dela s prehitevanjem Sebastiana Vettla in je pri tem pozabil na Raikkonena. V nadaljevanju je bilo dogajanja na stezi malo manj, veliko več prometa je bilo po radijskih zvezah, saj je grob asfalt v Bahrajnu vse prej kot nežen do pnevmatik. In temu primerno so dirkači ponovno taktizirali.

Lewis Hamilton je s to zmago še povečal vodstvo v skupnem seštevku, saj sta njegova največja tekmeca imela veliko preveč dela s samim seboj ali s svojo tehniko. »Tri zmage na štirih dirkah, to ni slab izkupiček. A nočem niti pomisliti na kaj drugega kot le na naslednjo dirko, pred nami je še tako dolga sezona, in kot smo videli, so tekmeci letos precej bližje, kot so bili lani, posebej Ferrari. Dirka sama ni bila tako zelo lahka, moral sem voziti zelo pametno, veliko je bilo prehitevanj počasnejših dirkačev, najbolj me je zaposlilo to, da sem moral res paziti na pnevmatike. Proti koncu dirke sem imel sicer nekaj malega težav z zavorami, ki so se pregrevale, a nič ni bilo posebej dramatičnega,« je po dirki povedal Lewis Hamilton.

Kimi Raikkonen je za to dirko izbral zelo dobro strategijo menjave pnevmatik, saj je bil v zadnjih krogih velika grožnja obema Mercedesovima dirkačema. A vseeno Finec ni bil povsem zadovoljen: »Nikoli se ne moreš posebej veseliti drugega mesta, kajti to pomeni, da je bil na stezi še nekdo hitrejši od tebe. A glede na lansko sezono in začetek letošnje ne morem reči, da mi to drugo mesto nič ne pomeni. Sezona se je letos solidno začela, korak za korakom se približujemo Mercedesu, upam, da bomo lahko kmalu rekli, da lahko na vsaki dirki ostro tekmujemo za zmago.«

Ponovno se tretjega mesta ni veselil Nico Rosberg. Če se je na prejšnji dirki jezil na Lewisa Hamiltona, to pot ni imel nikogar, nad katerim bi lahko bil razočaran kot le nad seboj in svojim dirkalnikom. Nemec je bil namreč proti koncu dirke pod velikim pritiskom zaradi Raikkonena, vsega dva kroga pred koncem pa so se mu pregrele zavore do te mere, da so odpovedale in je moral na široko vzeti ovinek, pri čemer je Raikkonen uspel prevzeti drugo mesto. »Kaj naj rečem, brez teh težav bi lahko bil drugi, o tem sem prepričan. A ko odpove tehnika, ne moreš veliko narediti. Ko sem zaviral pred ovinkom, je stopalka za zavoro padla v prazno. Dejansko sem imel težave z zavorami od tretjega kroga dalje, malo so delovale, malo niso, tako da nisem mogel voziti povsem sproščeno. A to je cena, ki jo moraš sem ter tja plačati,« je dejal Nico Rosberg.

Tudi vodja ekipe Mercedes Toto Wolff je potrdil Rosbergove izjave, da Nemec ni napravil napake, ker je v tistem trenutku enostavno ostal brez zavor: »Moram se opravičiti Nicu, ta težava ga je stala drugega mesta. Doletelo ga je v najbolj neprimernem trenutku, in ker se je podobno pojavljalo tudi pri Lewisu Hamiltonu, moramo dobro preučiti, kaj se je dogajalo z zavorami.«

Poleg tega pri Mercedesu od skupaj štirih postankov v boksih kar tri niso opravili tako, kot bi morali, s čimer so zelo pomagali Ferrariju in Kimiju Raikkonenu, Sebastian Vettel pa tega darila ni znal unovčiti. »Napravil sem dve napaki na tej dirki, kar je bilo dovolj, da se nisem mogel boriti za stopničke. Napake se dogajajo, zdrsnil sem s steze in poškodoval sprednje krilce, dodaten postanek in menjava krilca pa sta me stala veliko dragocenih sekund. A to se dogaja, vozil sem na vso moč, le da to pot to ni bilo dovolj,« je povedal Sebastian Vettel.

Kar soliden dan za McLaren je sicer pokvarilo dejstvo, da Jenson Button sploh ni startal. Že na sobotnih kvalifikacijah ni odpeljal niti enega kroga, v njegovem dirkalniku je stavkala elektrika, zato ga mehaniki niso uspeli zagnati, težave pa niso uspeli odpraviti do starta. A glede na vse težave, ki od samega začetka spremljajo McLaren in Hondo, je enajsto mesto Fernanda Alonsa za to ekipo v tem trenutku zelo pozitiven rezultat. Manj so bili zadovoljni pri Williamsu, pa čeprav se je Valtteri Bottas odlično upiral Sebastianu Vettlu in dirko končal kot četrti, saj je Felipe Massa vsako možnost za višjo uvrstitev zapravil, še preden se je dirka začela, saj mu mehaniki niso mogli zagnati dirkalnika in je dirko začel iz boksov. Na koncu se je vseeno lahko »veselil« desetega mesta in ene točke.

Dirka v Bahrajnu je pokazala, da tudi letošnjo sezono krojijo pnevmatike, ki so postale daleč najpomembnejši del dirk, zaradi svojih lastnosti dirkačem ne omogočajo, da bi od prvega do zadnjega roga vozili na vso moč, še najbolj pa je v Bahrajnu bodlo v oči dejstvo, da so bili dirkači z novimi pnevmatikami hitri, takoj pa, ko so se malce bolj obrabile, so njihovi časi na krog dramatično padli, razlika je bila po nekaj sekund. In to je nekaj, s čimer se formula 1 ne bi smela obremenjevati. Če bo tako tudi na naslednji dirki, ko se karavana vrača v Evropo, bomo videli na dirki 10. maja v Barceloni.

VN Bahrajna (57 krogov, 308,238 km): 1. Hamilton (VB, Mercedes) 1:35:05,809 (povp. hitrost: 194,478 km/h), 2. Räikkönen (Fin, Ferrari) + 3,380, 3. Rosberg (Nem, Mercedes) + 6,033, 4. Bottas (Fin, Williams) + 42,957, 5. Vettel (Nem, Ferrari) + 43,989, vrstni red v svetovnem prvenstvu, dirkači: 1. Hamilton 93, 2. Rosberg 66, 3. Vettel 65, 4. Räikkönen 42, 5. Massa (Bra, Williams) 31, konstruktorji: 1. Mercedes 159, 2. Ferrari 107, 3. Williams 61, 4. Red Bull 23, 5. Sauber 19.