Le 1466 gledalcev je povprečen obisk 18 evropskih tekem v ligi prvakov in pokalu EHF velenjskega moštva v Rdeči dvorani v zadnjih desetih sezonah proti klubom iz evropskega vrha, kot so Hamburg, Flensburg, PSG, Kielce, Veszprem, Ciudad Real... Ob upoštevanju dejstva, da so uradni podatki na spletni strani evropske zveze EHF prenapihnjeni za vsaj 20 odstotkov – v uradni zapisnik jih po tekmi vpiše delegat ob sodelovanju s predstavniki domačega kluba –, je jasno, da je obiskanost domačih tekem Gorenja skrb vzbujajoča. Če bi upoštevali vse evropske tekme Velenjčanov v zadnjem desetletju, ne le tiste proti elitnim klubom, bi številka padla pod tisoč.

»Očitno je občinstvo v Velenju razvajeno, zato si želim, da bi bila kultura obiskovanja tekem takšna, kot je na primer v Nemčiji. Tam vsak navijač kupi vstopnico, dres, šal, si privošči prigrizek in pijačo, tekma pa ni le športni, ampak tudi družabni dogodek. Za slabši obisk pri nas so krivi tudi splošna kriza v državi, slabša prometna dostopnost do Velenja kot do Celja...« razloge za nizek obisk navaja direktor velenjskega kluba Tomaž Juršič. Ljudi v Šaleški dolini očitno ne zanimajo zvezdniki evropskega in svetovnega formata v tujih klubih, ki gostujejo v Rdeči dvorani. To potrjuje tudi podatek, da je obisk nazadnje dosegel in presegel številko 2000 pred več kot sedmimi leti, natančneje 9. februarja 2008, ko je gostoval Ciudad Real, za katerega so takrat igrali tudi Sergej Rutenka, Uroš Zorman in Aleš Pajovič, španski klub pa je v tisti sezoni postal prvak Evrope.

»Seveda bi si želeli, da bi že v soboto dopoldan zmanjkalo vstopnic za ogled večerne tekme, a to je v okolju, v katerem živimo in delamo, zelo težko, nemogoče. Če gledalci že ne pridejo gledat tujih zvezdnikov, kar je v Rdeči dvorani žal skoraj praksa, jih pozivam, naj pridejo podpret vsaj naše fante, Skubeta, Ferlina, Šoštariča, Medveda in druge, ki si to zaslužijo,« poziva Juršič, ki priznava, da je klub na področju večjega obiska v dvorani z zmogljivostjo 2800 gledalcev doslej naredil (pre)malo. Pravi, da je to ena glavnih nalog za sedanjost in prihodnost, a tako njega kot sodelavce čaka veliko zahtevnih nalog: oglaševanje tekem v medijih in drugje je (pre)slabo, klub nima novinarskih konferenc pred gostujočimi tekmami v Evropi, spletna stran kluba je vsebinsko slaba in neažurna (z angažiranjem Marka Oštirja se izboljšuje), gostinska in druga ponudba pred tekmami in po njih v Rdeči dvorani in pred njo je slaba oziroma je skoraj ni... V teh in številnih drugih elementih Velenjčani (sezonskih vstopnic, tako prodanih kot sponzorskih in navijaških, imajo le okoli 300) krepko capljajo za sosedi iz Celja: približno 1000 sezonskih, od celotne prodaje vstopnic pa so prihodke povečali za 48 odstotkov v primerjavi z minulo sezono.

Prav obiskanost tekem je med najpomembnejšimi od skupno osmih kriterijev, na osnovi katerih bo EHF odločal o udeležencih lige prvakov od sezone 2015/16 naprej: 16 najboljših in najatraktivnejših klubov bo igralo v elitni diviziji (skupini A in B), preostalih 12 pa v »drugoligaški« (C in D). Osem kriterijev je po pomembnosti ovrednotenih s faktorji od 1 do 4, EHF pa bo vsak kriterij v vsakem klubu ocenjeval od 1 do 5 in oceno pomnožil s faktorjem pomembnosti. To pomeni, da je mogoče zbrati največ 100 točk, minimalno pa 20. S faktorjem pomembnosti 4 sta ovrednotena kraj oziroma dvorana (kapaciteta, igrišče, standard za medije, pogoji za navijače, zasedenost, VIP) in televizija (prihodki od TV-pravic, produkcija signala, trg), s 3 razvrstitev v državnem prvenstvu in obiskanost tekem v zadnjih treh evropskih sezonah, z 2 rezultati v evropskih tekmovanjih v zadnjih treh sezonah in sponzorski potencial, z 1 pa upoštevanje pravil tekmovanja in marketinških obveznosti ter novih medijev (aktivnosti na družbenih omrežjih, sodelovanje z mediji EHF).

Juršič je pred časom poslal Leopoldu Kalinu, šefu tekmovalne komisije pri EHF, pismo, v katerem ga je prosil za sestanek in pojasnilo novih kriterijev. Nato je bil sestanek v Ljubljani, ki se ga je udeležil tudi direktor celjskega kluba Gregor Planteu, Kalin pa naj bi po neuradnih informacijah dejal, da je nasprotoval uvedbi kriterijev, a mu ni uspelo. »Tudi če osvojimo naslov prvaka Slovenije v tej sezoni, ni nobenih zagotovil, da bomo igrali v najboljši diviziji lige prvakov. Da ne bi izpadel vulgaren, raje ne povem, kaj so z novimi kriteriji naredili iz lige prvakov. Že večkrat sem izrazil nestrinjanje z njimi, kajti rezultati in dosežki, tako sedanji kot nekdanji, nimajo več skoraj nobene veljave. Vse dirigirata le denar in marketing, kar je smešno,« ocenjuje Juršič. O ustreznosti in obiskanosti objektov za tekme dodaja: »Že doslej kriteriji niso veljali za vse enako. Ko smo lani gostovali pri PSG v Parizu, dvorana še zdaleč ni bila polna. Če ji sploh lahko rečemo dvorana, kajti bolj je bila podobna skladišču. A za klubom stojijo katarski šejki, denarne pipe pa so na široko odprte. Je pač tako, da je denar sveta vladar.«