»Nikoli se nismo posluževali kadrovskih agencij, ker je bilo to za nas predrago. Do zdaj smo nove sodelavce vedno iskali na podlagi priporočil, poleg tega pa tudi niso tako veliko podjetje, da bi se ljudje veliko menjali. Zdaj se je pokazala prilika in sem šla v to, ker rabimo kader, po drugi strani pa me je zanimalo, kaj lahko da zavod, da nam pomaga, mi pa lahko medtem opravljamo svoje vsakodnevno delo. Nas je 12 in ne moremo se lotiti pregledovanja 500 prošenj, ker bi se v tem izgubili... Zavod za zaposlovanje je pristopil k projektu kot resna kadrovska agencija,« je iskanje novih sodelavcev v podjetju predstavila Divna Brkić Hendrickx, direktorica Klipinga.

Bila je namreč zadovoljna, da se jim ni bilo treba ukvarjati s kupom zaposlitvenih prošenj in življenjepisov, saj so izbor iskalcev dela vse do najboljših devetih kandidatov opravile zavodove svetovalke, nato pa so v Klipingu predstavili le izziv. Za reševanje problema se je odločilo vseh devet deklet, ki so vse svoje projekte na koncu tudi predstavile. »Nina je izstopala po izkušnjah z marketinškega področja. Mi smo zelo močni na piarovskem področju, ona pa na marketinškem. Že na začetku smo rekli, da želimo nekoga, od katerega se bomo tudi mi kaj naučili, ne da bomo mi učili novega sodelavca, ker za to nimamo niti časa,« je po koncu izbora povedala Brkić-Hendrickxova in dodala, da je odločitev sprejela na podlagi opazovanja kandidatk skozi celoten proces Zaposlitvenega izziva in ne zgolj na podlagi končne predstavitve projekta. »Čeprav je tudi pri Nini še vedno loterija, ali se bo ujela z ekipo,« dodaja prva dama Klipinga, ki je zato zmagovalki izziva ponudila tri mesece poskusne dobe, če se bo vse dobro izteklo, pa bo sledila zaposlitev za nedoločen čas. Ker sta se zelo dobro izkazali tudi ostali finalistki, pa bi radi kljub temu da jima zaposlitve ne morejo ponuditi, sodelovali tudi z njima, je še povedala Divna Brkć Hendrickx, in sicer se bodo sproti dogovarjali za sodelovanje pri kakšnih projektih.

In kako se v novi službi vidi Intiharjeva? »Zelo me zanima moderna tehnologija, kako je podjetje lahko drugačno od konkurence. Veliko tujih podjetij lahko hitro ponudi podobne storitve in to, kar podjetje diferencira, da prepriča nekoga, da so podatki, ki jih ponuja, dobri, je zelo zanimivo in mi predstavlja izziv,« je povedala zgovorna zmagovalka Zaposlitvenega izziva. Ta ji ni bil všeč le zato, ker ji je prinesel zaposlitev, ampak je poudarila, da so se vse kandidatke v celotnem procesu počutile, da so vredne zaposlitve. »Kljub temu da je kriza, bi podjetja na dolgi rok morala s svojimi zaposlenimi delati na tak način. Gre za spodbudo, spoštovanje, pozitivno komunikacijo, informiranje... To je pravi način iskanja kadrov,« je prepričana Intiharjeva.