Na izziv se lahko preko mobilne aplikacije »CEO for One Month« prijavijo mladi s celega sveta. V prvi fazi izbora si bodo karierno pot odprli izbrani lokalni zmagovalci iz 30 držav, med njimi tudi slovenski kandidat, ki bo poleti v sklopu plačane delovne prakse mesec dni preživel z Mirom Smrekarjem, direktorjem Adecca v Sloveniji.

V nadaljevanju projekta bo desetim najprodornejšim lokalnim zmagovalcem ponujena možnost, da se udeležijo delavnice skupinskega urjenja vodstvenih veščin, na kateri bo izbran končni zmagovalec izziva. Ta bo dobil priložnost, da se septembra s plačano prakso pod mentorstvom Patricka De Maeseneirja, izvršnega direktorja mednarodne skupine Adecco, uči in spoznava z vodenjem družbe, ki zaposluje 32000 sodelavcev in je v letu 2013 ustvarila 19,5 milijarde evrov prihodkov.

»Program 'CEO za en mesec' smo oblikovali z namenom, da izboljšamo zaposlitvene možnosti mlajših generacij. Po svetu je namreč približno 75 milijonov mladih brez dela, kar predstavlja enega večjih problemov današnje družbe. S projektom smo odgovorili na potrebe gospodarskega okolja, v katerem so ključne prav izkušnje, ki jih mladi pridobijo z učenjem ob delu in usposabljanjem z delovno prakso. Hkrati pa dokazujemo, da sanje mladih lahko postanejo resničnost,« je povedal Patrick De Maeseniere, glavni izvršni direktor skupine Adecco, ki se po lestvici Fortune uvršča med 500 največjih družb na svetu.

»Čeprav bo le en izmed kandidatov dobil priložnost, da se za mesec dni preizkusi v vlogi direktorja mednarodne skupine Adecco, si bodo neprecenljivo življenjsko izkušnjo pridobili tudi vsi izbranci, ki bodo deležni prakse v posameznih državah. Nenazadnje bodo za nova spoznanja, ki jim bodo pomagala pri nadaljnji karierni poti, bogatejši tudi vsi, ki bodo sprejeli Adeccov izziv,« pa je ob vnovični akciji »CEO za en mesec« povedal Miro Smrekar, direktor Adecca v Sloveniji.

Več informacij o projektu se nahaja na spletnih mestih www.adeccowaytowork.com in www.adecco.si/waytowork.