Ne vidim podobne možnosti za to naše mesto, niti za regijo, pa tudi ne za Slovenijo, če primerjamo, kakšna promocija prihaja prek raznih televizijskih ekip v stanovanja po vsej Evropi in svetu. Ob vsaki Zlati lisici se neposredni prenos pošilja v več kot 20 držav in samo zamislimo si lahko, koliko bi stala promocija, če bi jo bilo treba plačati v tujih medijih. Podobna zgodba velja seveda tudi za Kranjsko Goro, Planico in Pokljuko. Zanimiva je primerjava med televizijskimi prenosi smučarskih prireditev s kakšnim od kolektivnih športov. Pri slednjih sta po navadi zainteresirani samo državi obeh nastopajočih. In ta signal ne pride v druge države, tako kot je to na primer s smučarskimi prireditvami.

Veliko vprašanje seveda je, ali znamo v Sloveniji to izkoristiti. Morda lahko kdo reče, kaj nam je tega treba. Ampak tisti, ki smo že malo pogledali čez meje naše domovine, vemo, da je to izjemno pomembno in da boljše promocije za našo državo enostavno ne moremo plačati, kajti tega denarja nimamo in ga nikoli ne bomo imeli. Če pogledamo samo mesto Maribor, pa vidimo, da je poleg Zlate lisice le še Nogometni klub Maribor institucija, ki v mestu, ki hira, pomeni nekaj pozitivnega. Temu primerna bo tudi udeležba gledalcev na tokratni prireditvi, saj se jih v obeh dnevih pričakuje več kot 30.000.

Pri obisku je seveda izjemno pomembno, da naše tekmovalke lahko računajo na vrhunske uvrstitve. Dokler bomo še imeli Tino Maze, za to ni nobene nevarnosti. Kaj bo pa po tem, si seveda ne predstavljam. Vsekakor bo treba tako v Smučarskem klubu Branik, predvsem pa na ravni Smučarske zveze Slovenije, razmisliti o prihodnosti alpskega smučanja, kajti brez dobrih tekmovalk in tekmovalcev lahko prireditev ostane zanimiva samo še za tujce.

Tone Vogrinec je trenerska legenda slovenskega alpskega smučanja.