Razlog, da smo Grand Budapest hotel, ki je postal naš najbolj gledan film, umestili na program, ni bil povezan z njegovim komercialnim potencialom, pač pa smo ga programsko premišljeno »uporabili« za otvoritev Kino zemljevida, enega izmed osrednjih projektov Leta kina. Razlog, da je Slovenija sploh dobila priložnost videti ta film na velikem platnu, je izključno plod Kinodvorovih prizadevanj pri prepričevanju distributerja in studia, da film le pripelje v Slovenijo, saj so ga sami opredelili kot »preveč nekomercialnega« za prikazovanje na tako majhnem teritoriju, kot je Slovenija. Da je to dokaz o komercializaciji našega programa, je tako več kot ironična trditev in na tem mestu v celoti podpiram izjavo profesorja Stankovića, ki pravi, da »če je film bolj komunikativen, ni nujno, da je tudi manj kakovosten«.

Vse Majcnove trditve so še toliko bolj neumestne, saj prihajajo v trenutku zaključka Leta kina. V letu, polnem posebnih dogodkov, delavnic, izobraževalnih programov, razstav, publikacij in retrospektiv, s katerimi smo slavili film in kino, smo vso pozornost namenili »širjenju gledalčevih filmskih obzorij«. Kinodvorov glavni cilj je in ostaja promocija filmske kulture, eksplicitno v prioretizaciji raznovrstnosti in umetniških dosežkih nasproti komercialnim interesom. Veselim se Majcnove raziskave o Kinodvoru, ki jo članek tudi omenja. Upam le, da ne bo spregledal primarnega vira in bo pri preverjanju svojih podatkov obiskal tudi Kinodvor.

Koen Van Daele, pomočnik direktorice za vodenje umetniškega programa