Kvartet je bil spočet na umetniški univerzi. Po uspešno končanem študiju so člani dve leti koristili socialno podporo za nezaposlene in v tem času snovali svojo glasbeno govorico. Izhajajoč iz folk tradicije in s tvornim nadgrajevanjem zvočne slike z elektroniko so se znašli pod glasbeno-žanrskim neologizmom folkotronika. Prvenec An Awesome Wave in prestižna nagrada mercury za leto 2012 sta jih katapultirala na čelo najbolj vročih imen z Otoka. Zgodba o uspehu alt-J se bere kot učbeniški primer iz prakse britanskih kreativnih industrij, a kvartet je svoj renome vendarle zgradil na kontinuiranem nastopanju in rednih turnejah. Skoval je trdno vez z zvestim poslušalstvom, njegov krog pa se bo z novo ploščo širil naprej.

Nova plošča This Is All Yours je rezultat zadnjih dveh let. Nadaljuje na uspehu prvenca. Zato ne čudi, da je pri nastanku spet sodeloval producent Charlie Andrew, ki ga lahko štejemo za skritega člana alt-J. Formulo blagozvočja in urbane teksture je ohranil podobno. Spet nas zapeljujejo in nagovarjajo z večplastno, polifonsko, sinkopirano, urejeno in zvočno bogato govorico, polno mozaičnih sekvenc, čudaških zvokov, večglasnega petja in transžanrskih križancev. Čeprav odhod ustanovnega člana in basista Gwila Sainsburyja, ki je zapustil skupino tik pred snemanjem, ni pustil globljih ran, je v novih stvaritvah le zaznati nianse sprememb. Stalna potovanja po svetu so razširila spekter glasbenega kalejdoskopa. Če ima An Awesome Wave pridih otoškega in je (bil) usmerjen navznoter, je druga plošča bolj odprta, dostopnejša in na trenutke že prav preračunljivo všečna, kot je provokacija s samplom Miley Cyrus v Hunger of the Pine. Iz plošče posebej štrli hitovski Left Hand Free, ki se sliši kot flirt z Black Keys, Every Other Freckle pa ima potenco TV On The Radio. Poudarjena funk-bluesovska vibra je orientirana na ameriška ušesa, kar še zdaleč ne pomeni, da so se alt-J rešili uročene melanholije. V skladbah Nara, The Gospel of John Hurt, Bloodflood pt. II in Leaving Nara izstopi kompleksnost artrockovskega prepleta komorne orkestracije in mračnega tempa. V njih se skriva sirup te plošče, katere tretji sklop tvorijo (elektro)akustične folk skladbe Choice Kingdom, Warm Forthhills in Pusher, ki ob vsem potencialu delujejo dokaj bledo. Tako kot se alt-J ves čas gibljejo med koncertno-poslušalskim in plesno-gibalnim kodom ter nikoli ne zapadejo samo v enega, tudi dovzetno krmilijo med bremenom uspeha in ustvarjalno svobodo.