Britanska trgovinska inšpekcija se je že lotila preiskave primera, čeprav še vedno šokira dejstvo, da nek hotel lahko »kaznuje« uporabnika, ki na spletu zgolj objavi svojo izkušnjo. Zakonca sta ugotovila, da ju je hotel »kaznoval«, ko sta pregledovala izpiske svojih kreditnih kartic in opazila, da jima je hotel obremenil kartico za dodatnih 100 funtov zaradi »slabe kritike«.

Vodja hotela se na klice Guradianovih novinarjev ni odzval, sta pa zakonca Jenkinsons pokazala pogoje, navedene pod spletnim obrazcem za rezervacijo sobe. »Kljub dejstvu, da je mnogim strankam izredno všeč naš hotel, so tudi takšni, ki jim ni. Za vsako slabo kritiko, ki jo boste pustili na katerikoli spletni strani, si pridržujemo pravico, da vas kaznujemo s 100 funti,« je bilo navedeno.

V kritiki, ki sta jo Jenkinsonsa objavila na TripAdvisor.com, sta zapisala, da v tušu ni delala pipa za vročo vodo, kljuke za predale pa so odpadle, ko sta jih poskušala odpreti. »Našla sva navodila, kako uporabiti telefon, a tega v sobi sploh ni bilo. Tapete so se luščile z zidov, preproga je bila umazana, tanka in polna madežev. Postelja je morala biti iz drugega sveta. Poleg umazanije so te ponoči napadale vzmeti iz vzmetnice,« sta še zapisala zakonca. Dodala sta, da zajtrk lahko ocenita kot »šalo« in omenila, da bi morali ta hotel zapreti. »Če vam ponudijo, da tukaj za štirinajst dni prebivate za 10 penijev, so vas oropali. Izogibajte se tega hotela,« sta svetovala potnikom.