Oglas sestavlja besedilo »Kocine vas same ne bodo zapustile« (That hair will not shed itself ), poleg je slika izdelka, desno pa razmršen in močno poraščen terorist Al Kaide Halid Šejk Mohamed, ki so ga ZDA ujele leta 2003, dve leti po terorističnih napadih 11. septembra v New Yorku.

Izbran zaradi kocin, ne terorizma

»Nismo vedeli, da gre za terorista. Slika je na spletu zelo priljubljena, moški je zelo kosmat, zato se nam je zdel primeren za oglaševanje našega proizvoda,« je po poročanju RT za turški časnik dejal zastopnik podjetja Epila Mehmet Can Yıldız. Povedal je še, da niso želeli povezave izdelka s politiko. »Nismo vedeli, da bo to postala velika mednarodna zgodba. Ponavljam: izbrali smo ga zaradi poraščenosti, ne zaradi terorizma,« je zatrdil.

V Kuvajtu rojen in v ZDA šolan Mohamed je trenutno v zaporu v Guantanamu, saj ga obtožujejo organizacije napadov na WTC leta 2001, v katerih je življenje izgubilo okoli 3000 ljudi. Vpleten naj bi bil še v vsaj 30 drugih terorističnih napadov in v obglavljenje ameriškega novinarja Daniela Pearla v Pakistanu leta 2002.

V oglasu tudi Hitler

To pa ni prvič, da je kako turško podjetje objavilo, milo rečeno, nekorekten oglas. Podjetje Biomen je leta 2012 v videu za svoj izdelek uporabilo Adolfa Hitlerja. »Tukaj je. Pravi moški šampon,« se je glasilo sporočilo.