Piratizacija filmov, glasbe in drugih vsebin zabavne industrije je poleg pritoževanja podjetij nad velikimi priložnostnimi izgubami vzbudila tudi razprave o problematičnosti trženja tovrstnih izdelkov in nemožnosti, da bi bili pri njihovi potrošnji potrošniki enako zaščiteni kot v primeru drugih storitev, kjer so možnosti reklamacije zakonsko predpisane. Finančna kriza, ki je zaradi manjših prihodkov in višjih davkov za kulturne prireditve v Španiji močno udarila obiskanost gledališč, pa je enega od klubov, ki je namenjen komičnim vsebinam, spodbudila k rešitvi zgoraj omenjene zagate.

Barcelonski Teatreneu klub se je namreč odločil, da namesto vstopnine prične zaračunavanje užitek ob gledanju predstav. Za izračun si pomagajo s pomočjo kamer na tablicah in programske opreme, ki vsakemu obiskovalcu prepoznava obraz in zazna, ko se ta prične smejati. Vsak izbruh smeha obiskovalca stane 30 centov, največ, kar lahko zaračunajo obiskovalcu za obisk, pa je 24 evrov oziroma 80 nasmehov. Vsi nadaljnji so brezplačni.

S sodelovanjem med gledališčem in oglaševalsko agencijo The Cyranos McCann je celo tako uspešno, da se je obisk predstav povečal, povprečni dobiček od kart pa zrasel za 6 evrov. Zamisel sedaj želijo kopirati tudi drugi klubi in gledališča v Španiji.