Kako ste prišli v stik z relijem, zakaj ta šport, kdo vas je navdušil?

Z relijem sem povezan od otroštva zahvaljujoč Darku Peljhanu in njegovi ekipi, s pomočjo katere sem se navdušil nad relijem. Največje zasluge ima seveda oče Igor, ki mi še danes stoji ob strani in me spremlja na vseh preizkušnjah. Brez iskrice, ki žari v meni že od malih nog in me vleče za volan ter novim izzivom naproti, ne bi šlo.

Kako se spominjate prvih dirk in kako gledate na napredek?

Spomini so zelo lepi: raznovrstni, zanimivi, bogati, v vseh pogledih. O napredku lahko, tako kot o svoji dosedanji dirkaški poti, govorim le celostno. Korak za korakom, izkušnjo za izkušnjo, prek vzponov in padcev. Vsa leta sem rastel, da sem danes lahko to, kar sem. Kot človek in kot dirkač. Vse je proces. Lahko sem hvaležen, da mi je bilo do zdaj dano to spoznavati.

S sovoznikom se morate dobro ujeti.

Vloga sovoznika v dirkalniku je ključnega pomena. Med voznikom in sovoznikom mora vladati odnos popolnega zaupanja, v katerem ni prostora za kratke stike. Žena se včasih pošali na ta račun. Pravi, da med možem in ženo sicer lahko pride do trenutnega kratkega stika, v dirkalniku, torej med voznikom in sovoznikom, pa se to nikakor ne sme zgoditi. Vse od leta 2004 dalje sva z Enejem Ložnarjem uigrana ekipa, kar je v najini karieri obrodilo številne sadove.

Je bil letošnji avtomobil dovolj konkurenčen?

Dvokolesno gnani peugeot 208 R2 je odličen dirkalnik. Odlikuje ga predvsem izjemna vodljivost. S tehniko sem se odlično ujel, zelo sem zadovoljen s zmogljivostjo dirkalnika, saj vedno znova izpolni vsa moja pričakovanja.

Reli sodi med tiste športe, ki recesijo močno občutijo.

Ni panoge, kot tudi ni področja življenja nasploh, ki se ga ne bi dotaknila recesija. Prav vsak izmed nas jo občuti na svoj način. Zbiranje sredstev, ki jih naši projekti terjajo, je precej oteženo. Sam sem lahko izjemno hvaležen za podporo, ki mi jo že enajsto leto nudita Peugeot Slovenija ter Peugeot Sport Francija.

Ali na vsaki dirki stoodstotno tvegate ali to v domačem prvenstvu ni potrebno?

Tveganje je zelo relativna stvar. Sam raje govorim o nadzorovanem tveganju. V vsako preizkušnjo vložim vse, maksimum pa je seveda odvisen od okoliščin posameznega dogodka. Seveda pa konkurenca tako v domovini kot tudi na tujem terenu ne pustita nikogar ravnodušnega in ustvarjata pozitivno ter konstruktivno dirkaško okolje, kjer ni prostora za napake.

Kaj vam pomeni drugo mesto v skupni razvrstitvi in prvo v diviziji 4?

Veselim se teh uspehov in se z zadovoljstvom oziram na vso sezono. Dosegli smo zastavljene cilje in vsa ekipa je lahko ponosna. Ob tem iskreno čestitam svojemu glavnemu tekmecu in sokrajanu Aleksu Humarju za zasluženo ponovno zmago v skupni razvrstitvi.

Se kdaj vprašate, ali je vredno vsega tega truda?

Čeprav bo zvenelo nenavadno: nikoli. Moje delovanje v avtomobilskem športu je del mene in del mojega življenja že vsa leta. Ponuja mi obilo zadovoljstva in priložnosti, da rastem in se razvijam v vseh pogledih. In vedno tudi nove priložnosti.

Se vam zdi slovenska reli scena danes dovolj konkurenčna?

Vsi dirkači si želimo številnejše udeležbe na relijih. V teh gospodarskih razmerah smo hvaležni za vsako posadko, ki nastopa v prvenstvu.