Dirka v Singapurju je bila ne glede na rezultat za vas zanimiva in po svoje pravo olajšanje.

Prvič v letošnji sezoni sem imel dober občutek v dirkalniku. Rezultat je bil daleč od tega, kar bi si želel, a občutek je bil tisti pravi. To težko razložim, a enostavno sem se prvič letos dobro počutil v dirkalniku, letošnje težave so bile tako velike, da je že vsaka najmanjša sprememba na bolje več kot dobrodošla. Končno sem bil tudi toliko hiter, da sem vsaj približno lahko užival, posebej na kvalifikacijah. Da, rezultat ni bil idealen, a tudi za to lahko delam na preostalih dirkah sezone.

V čem je bila razlika?

Pri nastavitvah. Končno sem lahko predvideval, kako se bo dirkalnik odzval na spremembe. Pred tem je bil vsak ovinek znova velika uganka, nikoli nisem zares vedel, kako se bo dirkalnik odzval na moje ukaze. Vse je bilo enostavneje, bolj predvidljivo. Zato sem dirkalniku lahko zaupal in tvegal malo več. Ne morete si predstavljati, kako je za dirkača težko, če ne ve, kaj ga čaka v naslednjem ovinku. Obnašanje dirkalnika se je celo spreminjalo iz kroga v krog, vse se je dogajalo brez kakršnega koli vzorca. Končno sem jaz vozil dirkalnik in ne dirkalnik mene. Na to sem čakal vso sezono.

Pa vendar se to ni videlo pri rezultatu.

Ne, in to je škoda, ker bi lahko prišel višje, saj nisem mogel izkoristiti vsega potenciala. Če si danes na kvalifikacijah malce slabši, na dirki to zelo težko nadoknadiš. Ko prideš na stezo, kot je Singapur, v promet, se zadeva hitro konča.

Zato bi lahko bilo v Suzuki že bolje?

Da, upam. Suzuka sodi med moje najbolj priljubljene steze. To je neke vrste staromodna steza, ki je ena redkih, za katero lahko rečem, da je tista prava, uživaška steza. Podobno kot Belgija. Zato si seveda želim, da bi dirkalnik tudi tukaj deloval tako, kot je v Singapurju. Tukaj sem dirkal že devetkrat, doživel sem veliko lepega, razen ene dirke, moje prve tukaj, sem vse končal.

A od zmage ste verjetno še precej oddaljeni?

Seveda, Mercedes, Williams, Red Bull, a tudi mi nismo povsem za odpis, posebej ne po spoznanjih iz Singapurja. In v Suzuki znam tudi zmagati, leta 2005 je bil to eden mojih vrhuncev kariere. Če upoštevam, da sem takrat dirko začel s 17. startnega mesta in zmagal po prehitevanju v zadnjem krogu dirke, potem nikjer ne piše, da mi ne bi smelo biti dovoljeno zmagati tudi to pot. Nikoli se ne ve, čeprav so danes časi res povsem drugačni kot pred devetimi leti. A v ekipi sva dva dirkača. Kje piše, da Fernando ne more presenetiti?

Povzeto po www.motorsport-magazin.com