Singapur ponoči. Več kot 70-odstotna vlaga in temperatura okoli 30 stopinj, z žarometi razsvetljena steza v središču mesta – oder je bil pripravljen za novo in eno pomembnejših dirk letošnje sezone formule 1. Za Lewisa Hamiltona je namreč štela le zmaga, Britanec se je zavedal, da gre zdaj na vse ali nič, medtem ko je Nemec Nico Rosberg, ki je imel pred dirko 22 točk prednosti, z enim očesom že pogledoval proti taktiziranju. A na koncu ostal praznih rok.

Že na kvalifikacijah se je videlo, da bodo zavite mestne ulice Singapurja prizorišče novega tesnega obračuna med obema dirkačema Mercedesa Hamiltonom in Rosbergom, saj je bil Britanec za vsega 7 tisočink sekunde hitrejši od Nemca na kvalifikacijah. A tehnika je hotela, da iz tega spektakla potem ni bilo (skoraj) nič. Rosberg je, še preden je sploh zapeljal svoj dirkalnik na startno vrsto, vedel, da mu to pot verjetno ne bo usojeno zmagati ali vsaj pobrati lepo zalogo točk. V njegovem dirkalniku je stavkal volan; dirkač ni mogel brati podatkov ter spreminjati nastavitev dirkalnika in motorja. Zato ni čudno, de je moral dirko začeti iz garaže, medtem ko je njegov ekipni tovariš dirko nadzoroval s prvega mesta. Rosberg je nato po vsega nekaj krogih dokončno obupal, po nekajkratni menjavi volana in resetiranju dirkalnikove elektronike težav niso uspeli rešiti, po dirki pa se je izkazalo, da je bil za njegov odstop kriv pretrgan kabel v volanskem drogu, ki povezuje volan z osrednjo nadzorno elektronsko enoto.

A to je Hamiltona v tistem trenutku bolj malo zanimalo, z jasnim ciljem, novih 25 točk, se je za zmago dejansko malce zbal le približno deset krogov pred koncem, ko je moral še na obvezno menjavo pnevmatik, medtem pa je za en krog vodstvo prevzel Nemec Sebastian Vettel (Red Bull). A takrat je imel Nemec v rokah precej slabo orožje in se ni mogel veliko upirati, ko je Hamilton spet prevzel vodstvo in si zagotovil 25 novih točk, s čimer je tudi s tremi točkami prednosti prevzel vodstvo v skupnem seštevku pred Rosbergom. »Seveda sem vesel te druge zmage v Singapurju. To je bila pomembna zmaga, saj sem dobil največ možnih točk. Cel konec tedna je bil optimalen, vodstvo v skupnem seštevku pa je še dodatna nagrada za dobro delo. A nekaj je jasno: do zdaj sem trikrat ostal brez točk zaradi tehnične napake, Nico dvakrat. Torej bodo naslednje dirke še toliko bolj zanimive,« je po dirki povedal Lewis Hamilton, ki je tako slavil 29. zmago v formuli 1.

Pri ekipi Mercedes so se veselili z enim veselim in enim žalostnim očesom. »Pomembno je, da zdaj zadevi pridemo dno dna. Na Nicovem dirkalniku je bila napaka na kablu. Kljub strogi kontroli kakovosti vgrajenih komponent se tudi to lahko zgodi. Lahko se le opravičimo Nicu, a take dirke le pokažejo, da pot do naslova prvaka včasih pelje prek trnov,« je povedal vodja ekipe Mercedes Toto Wolff. Niki Lauda pa je dodal, da s takimi napakami kar preveč točk podarjajo tekmecem.

Sebastian Vettel se je veselil drugega mesta in enega kroga v vodstvu, kar je bilo prvič letos: »Vsaj en krog sem bil letos v vodstvu. Šalo na stran, po Hamiltonovemu postanku sem vedel, da ne bom mogel obdržati prvega mesta, on je imel sveže pnevmatike, moje pa so bile za muzej. A ker je bila to precej težka dirka, sem tudi z drugim mestom več kot zadovoljen.« Po dirki se je Nemec zaradi dehidracije in naporov moral boriti celo s krči v želodcu, še slabše pa jo je odnesel dirkač McLarna Kevin Magnussen, ki je moral po prihodu v cilj celo v zdravstveni center, kjer so mu oskrbeli opekline, ki jih je utrpel zaradi nekaj vročih točk v njegovem kokpitu, pa jih v ekipi McLaren še niso znali razložiti. »Sedež se je nenavadno pregreval, dobro me je opeklo, poleg tega je bila voda za pitje tako vroča, da nisem mogel narediti niti požirka,« je kasneje povedal mladi Danec.

Naslednja dirka bo na sporedu 5. oktobra v Suzuki na Japonskem.