Letos ste v dobri formi, dirkalnik je hiter, pa vendar je veliko težje, kot bi verjetno pričakovali?

Da in ne. Vedel sem, da ne bo lahko, pred tako sezono ne moreš nikoli zares vedeti, kaj te čaka. A po nekaj dirkah se je pokazalo, da imamo pri Mercedesu trenutno najmočnejši paket. A ovir na poti do novega naslova je kar nekaj, med drugim je hiter tudi Nico Rosberg, mene pa je ogromno točk stala tehnična nezanesljivost dirkalnika.

Ravno to, tehnične okvare, bi vam letos lahko še zelo prekrižalo račune?

Da, saj mi jih je že. Če samo pogledamo, koliko točk sem dejansko izgubil, ker dirkalnik ni zdržal do konca oziroma ni deloval tako, kot bi moral. Od prvega kroga dalje. Eno so trčenja, smola na stezi, dvoboji z drugimi dirkači, nekaj povsem drugega pa je, ko te tehnika ne uboga. To je za dirkača dejansko najtežje. Nekako laže je, če sam narediš napako. Potem vsaj veš, kje je bil vzrok, kaj lahko popraviš. Ko pa pritisneš na gumb in se nič ne zgodi, ne moreš drugega, kot da se globoko v sebi zares zamisliš. Mislim, da razumete, kaj sem hotel povedati.

Takrat gredo dirkaču skozi možgane različne misli?

Da, take, ki jih ni najbolj vljudno govoriti na glas. A zavedati se moram, da je tudi to del dirk. Naš dirkalnik je deloval dobro, na nekaterih dirkah je bil naravnost idealen. Na nekaterih žal ne dovolj hiter za zmage. In ta izguba točk se mi zna proti koncu sezone, posebej na zadnji dirki, še kako maščevati. Nekako imam trenutno občutek, da se mi izteka čas, da bo zmanjkalo dobrih dirk.

Do Nica Rosberga vam šest dirk pred koncem manjka 22 točk. Na zadnji dirki bodo podelili dvojne točke. Kaj za vas pomeni zdaj vsaka ta preizkušnja?

Na vsaki si bom moral še bolj prizadevati, da bom zmagal. To je edino, kar lahko naredim v tem trenutku. Ne bom rekel, da si želim, da Nico dirk ne bi končal, ali pa vsaj z manjšim izkupičkom točk, a to bi mi tudi pomagalo. Vseeno lahko rečem, da se moj pristop do dirk od prve letošnje ni v ničemer spremenil. Vedno in povsod vozim na zmago.

Vendar bo prišel trenutek, ko boste morali tudi taktizirati?

Bo, upam, da bom v takšnem položaju. Trenutno ima Nico boljše karte v rokah. A če se taki odstopi dogajajo na začetku sezone, je še nekaj časa, da se pobereš. Tega časa pa zdaj nimam več. Napak si ne morem več privoščiti.

Po nedeljski dirki v Singapurju se lahko spremeni le eno: število tekmecev za naslov prvaka.

To je povsem nepomembno, koliko tekmecev je. Eden, dva, kolikor koli, to nič ne spremeni, premagati moraš vse, ne glede na to, kje je kdo na skupni lestvici točkovanja. Red Bull se pobira, Williams je, tudi s pomočjo Mercedesovega motorja, zelo močan, kar je zelo dobro za formulo 1. Dirke so s tem veliko bolj zanimive, izzivi na vsaki stezi pa za vse nas večji. Vedno bolj sem prepričan, da se bo letošnje prvenstvo odločilo glede na število odstopov.

povzeto po www.motorsport-total.com