Kraj, vsem znan po svetovnih prvenstvih v alpskem smučanju, ima odlične možnosti za to, da lahko kot alpsko letovišče gosti večje dogodke in poslovnim gostom ponudi združitev delovnih obveznosti z raznimi teambuilding programi na prostem in preživljanjem časa v neokrnjeni naravi. Ena izmed prednosti je tudi bližina hotelov Hit Alpinea, ki gostom omogoča hiter prehod iz enega v drug objekt.

V zadnjem letu kar dva hotela postala del hotelske verige Ramada

Hit Alpinea se ponaša s petimi hoteli z več kot 600 sobami, od tega imajo trije hoteli skupno kar 20 kongresnih dvoran, ki sprejmejo od 20 do 360 udeležencev. Bližina Italije in Avstrije je prav gotovo še ena od prednosti, saj lega ob meji predstavlja lahko dostopnost destinacije za tuje goste. Seveda pa sosednji državi predstavljata tudi konkurenco, še posebno Avstrija, ki ima veliko podobnih destinacij.

Pri Hit Alpinei se zavedajo, da bodo konkurenčni le, če bodo svojo ponudbo nadgrajevali. V zadnjem letu sta tako kar dva hotela postala del hotelske verige Ramada, kar bo prav gotovo pripomoglo k večji prepoznavnosti destinacije predvsem za tuje organizatorje konferenc in kongresov. Članstvo v verigi med drugim prinaša višjo kakovost storitev, ki je posledica prenosa znanja v okviru te po vsem svetu razširjene verige hotelov. Velika pridobitev pa je prav gotovo tudi leta 2009 zgrajen hotel Špik. Ne nazadnje velja omeniti še prehod na centralno ogrevanje objektov v Kranjski Gori na lesno biomaso, s čimer začenjajo še intenzivneje poudarjati trajnostno naravnanost podjetja.

Mednarodna konferenca University of Cambridge se vrača v Kranjsko Goro

V Kranjski Gori je bilo uspešno izpeljanih nič koliko srečanj, izmed večjih velja omeniti e-šolsko konferenco SIRIKT, ki že vrsto let poteka v hotelih Hit Alpinea in v sklopu katere gostijo več kot 1000 udeležencev, in mednarodno konferenco University of Cambridge, ki je bila leta 2012 in se v letošnjem letu vrača v Kranjsko Goro.

Trenutno so v pripravi novi programi in dogodki za decembrski čas in zimsko sezono, s čimer želijo ustvariti Kranjsko Goro kot destinacijo še zanimivejšo za poslovne goste. Sicer pa v prihodnje nameravajo dodatno izboljšati svoje storitve in pridobiti še več slovenskih organizatorjev dogodkov, ki so za kranjskogorsko skupino hotelov Hit Alpinea ključnega pomena. Vsekakor pa želijo pridobiti tudi več tujih gostov. ir