Visoko povpraševanje in višje cene lahko pričakujemo tudi v naslednjih dneh, saj se prodaje s seznama 16 podjetji za privatizacijo nadaljujejo. Čeprav se privatizacija Telekoma Slovenije zamika, saj Slovenski državni holding (SDH) čaka na jasna stališča nove vlade, je včeraj prodajni konzorcij pod vodstvom SDH začel prodajo Žita in objavil javno vabilo za izkaz interesa za nakup večinskega deleža v družbi. S tem je prodajni konzorcij, ki ga sestavljajo SDH, Modra zavarovalnica, KD Kapital, KD Skladi, Adriatic Slovenica in NLB Skladi, začel prvo fazo postopka prodaje nekaj več kot 51 odstotkov družbe.

Podjetje Žito je eden največjih proizvajalcev živil v Sloveniji in jugovzhodni Evropi. S širokim spektrom izdelkov, ki sega od pekarskega, slaščičarskega pa vse do zamrznjene hrane, bombonov ter čokolade kot tudi do testenin, začimb, riža in čajev, je Žito podjetje z vodilnim tržnim položajem, njegove blagovne znamke pa so prepoznavne tudi na trgih nekdanje Jugoslavije. Le malokdo ne bi poznal njihovih blagovnih znamk, kot so čokolada Gorenjka, bomboni šumi, začimb maestro ali pa čajev 1001 cvet. Vsekakor pa tovrstno delovanje na številnih področjih ni nujno tudi prednost, saj imajo različna področja različno profitabilnost in specifične zakonitosti, kar naredi vrednotenje podjetja kompleksnejše. Utegnilo bi se tudi zgoditi, da se bodo interesenti za nakup zanimali le za posamezne segmente in ne za celotno podjetje, to pa bi prodajni postopek precej podaljšalo.