Paleontologi so zanj izbrali ime dreadnoughtus schrani. Prvo ime pomeni »neustrašen«, drugo pa je ime častnega mecena Adama Schrana. »Dreadnoughtus schrani je bil osupljivo velik,« je pojasnil Kenneth Lacovara, glavni avtor poročila, ki je bilo objavljeno v reviji Scientific Reports. »Težak je bil kot ducat afriških slonov ali več kot sedem tiranozavrov.«

Glede na strokovne analize je dinozaver, katerega fosilne ostanke so našli, še rasel. Strokovnjaki pravijo, da je zelo težko reči, kako velik bi lahko bil odrasel primerek. »Titanozavri so bili izjemni dinozavri, nekateri so dosegali le težo današnjih krav, drugi so bili težki kot kiti glavači ali več,« je dejal raziskovalec Matthew Lamanna. »Največji dinozavri so za ljudi še vedno skrivnost, saj so v veliko odkritih primerih fosili nepopolni,« je pojasnil.

Drugače pa je v primeru zadnje najdbe, kjer so izkopali kar 70 odstotkov kosti, tudi čeljust. Za lažjo predstavo velikosti: Lacovara je na svojem twitter profilu objavil raziskovalko ob lopatici dinozavra, pa tudi sebe ob nadlahtnici. Kosti so videti ogromne. Premer vretenc dinozavra pa je bil okoli tri metre. Imel je 11 metrov dolg vrat in skoraj deset metrov dolg rep.