Medtem ko sta Mišo Brečko in Milivoje Novaković izpustila včerajšnjo dopoldansko vadbo zaradi lažjih poškodb, vratar Samir Handanović pa je opravil tradicionalni trening na atletskem stadionu v Šiški, je rahlo oboleli kapetan Boštjan Cesar v bazi na Brdu pri Kranju s predsednikom Nogometne zveze Slovenije (NZS) Aleksandrom Čeferinom in generalnim sekretarjem Alešem Zavrlom uskladil še zadnje podrobnosti glede premij in drugih zadev ter dogovor sklenili s podpisom. »Mi bomo raje govorili na igrišču. Povsem zaupam v ekipo, da se lahko uvrstimo na evropsko prvenstvo,« je bil kratek kapetan Boštjan Cesar. Napovedano tiskovno konferenco selektorja Srečka Katanca so včeraj dopoldne odpovedali, ker po dveh treningih ne bi mogel povedati veliko novega glede na nastop v petek, zato je bila njegova obveznost zunaj igrišča le, da je podelil dres direktorju desetletnega pokrovitelja NZS ob podpisu nove pogodbe.

»Želja je seveda uvrstitev na evropsko prvenstvo leta 2016. Ker pa nismo tako velika nogometna država, takšne zahteve ne moremo postaviti pred igralce in strokovni štab. Bile bi namreč nerealne in bi jih postavili v neugoden položaj. Imamo veliko željo in verjamemo, da se lahko uresniči,« je povedal predsednik NZS Aleksander Čeferin. Tokrat je bil previdnejši kot pred dvema letoma, ko je ob ustoličenju Slaviše Stojanovića dejal, da je imperativ uvrstitev na SP v Braziliji.

Čeprav se Slovenija ni uvrstila na svetovno prvenstvo, se je število sponzorjev NZS, ki v proračun prispevajo 1,5 milijona evrov, celo povečalo. Koliko je vreden včerajšnji podpis pogodbe z generalnim pokroviteljem Hypom Alpe Adria, je seveda poslovna skrivnost. V zakulisju se ugiba o vsoti 300.000 evrov. Čeprav je Slovenija na zimskih olimpijskih igrah v Sočiju osvojila rekordnih osem kolajn, je Smučarska zveza Slovenija izgubila sponzorja Mercator. Očitno je imela NZS boljše pogajalce in argumente od smučarjev, da so hitro sklenili dogovor. Gledalci bodo vstopnice za domače tekme s Švico in Estonijo v Mariboru ter San Marinom, Anglijo in Litvo v Ljubljani kupovali pri najboljšem sosedu in ne več na Petrolu. Slovenska liga podira rekorde v medijski izpostavljenosti, ki se meri po gledanosti na televiziji in obisku na stadionih. Zavihtela se je na vrh med domačimi športnimi dogodki.