Tudi današnji dogodek, ki se je odvijal v prostorih Viba filma v Ljubljani, je sprva deloval kot uvertura resničnostnega šova, v katerem se bosta spopadla vrhunska kuharska mojstra: Tomaž Kavčič, ki kuhalnico vihti v Gostilni pri Lojzetu na Dvorcu Zemono, in Mate Janković, nekdanji član žirije v šovu Masterchef, ki se je prikazoval na Nova TV na Hrvaškem.

Po bobnarskem performansu s kuhalnicami in ponvami je v Ljubljani čakal Kavčič, ki mu je asistirala voditeljica Anja Tomažin, v Zagrebu pa prek videoprenosa Janković. Z enakimi sestavinami sta morala v desetih minutah pripraviti vsak svojo jed. Tokrat je bil na tapeti losos, dvoboj pa je bil seveda le revijalnega značaja. V prihodnje bodo gledalci na Hrvaškem in v Sloveniji njune ad hoc kulinarične podvige spremljali prek televizijskih oglasov, kot tudi prek receptov in nasvetov.

V praksi to pomeni, da bosta kuharja vsak teden predstavila dva nova recepta za artikle, ki jih ponuja Lidl. Recepti bodo objavljeni na trgovčevi spletni strani (www.lidl.si/lidlovakuhinja), na aktualne sestavine, ki jih bosta kuharja uporabljala, pa bodo vsak teden opozarjali televizijski in drugi oglasi.

»Moj cilj je, da pokažem ljudem, da kuhanje ni nujno zahtevna stvar in da se kakovosten in dober obrok lahko pripravi v desetih minutah. Temu so bili na dogodku priča vsi gostje. K projektu sem pristopil, ker verjamem njegovemu cilju, to je ljudem približati jedi, ki jih lahko pripravijo sami. Pomembno je namreč, da v zdajšnjem življenjskem stilu, ki je čedalje hitrejši, še vedno najdemo čas zase in si privoščimo obrok, pripravljen v domači kuhinji,« je razloge za sodelovanje v reklamni akciji naštel Kavčič in poudaril, da zavoljo projekta nikakor ne bo zanemaril domačega Zemona na Vipavskem.