Razstavni program sejma Tečem EXPO Volkswagen 18. ljubljanski maraton so sestavljali izdelki in storitve različnih blagovnih znamk, namenjenih športu, področje prehranskih dopolnil, športne prehrane in športne opreme ter pripomočkov. Obiskovalci so lahko ob prisotnosti strokovnjakov dobili strokovne nasvete ter izvedeli več o področju rekreacije. Poučne so bile okrogle mize, na katerih so sodelovali sodelavci Centra za medicino športa pri Zavodu za varstvo pri delu in strokovnjaki s področja medicine in športa. Potekale so v sodelovanju z Dnevnikom, tema pogovora pa je bila, kaj moramo storiti pred, med in po tekaški preizkušnji.

Sejem, na katerega je bil prost vstop, je obogatil tudi pester spremljevalni program, ki je bil namenjen vsem tekačem in njihovim družinam, športnikom, navijačem ter mimoidočim, ki se s tekom šele spogledujejo.

»V treh dneh je Tečem EXPO Volkswagen 18. ljubljanski maraton obiskalo približno 25.000 ljudi, kar je prepričljiv dokaz, da smo organizatorji na pravi poti tudi na tem področju tekaškega praznika leta. Tek je ljudem prirasel k srcu, zato se želijo še bolj ozavestiti glede njegovih vplivov, prav tako je dobrodošla tudi pestra izbira tekaške ponudbe, tudi zaradi sejemskih popustov,« je bila zadovoljna organizatorka sejma Urška Končar.