Pred dirko v Silverstonu ste z izjavo o nameravanem koncu kariere dobro razburili javnost.

Mogoče sem jo, mogoče je nisem. Vseeno mi je, to so stvari, ki se tičejo mene in Ferrarija; najprej se bomo dogovorili mi, potem boste dejanske stvari izvedeli tudi drugi. Res pa je, da bom, ne glede na to, kaj se bo zgodilo, svoje pogodbene obveznosti do Ferrarija izpolnil. Torej bom dirkal tudi še v sezoni 2015.

Leta 2008, dve leti po osvojitvi naslova prvaka, ste se že poslovili od formule 1.

Takrat se nisem več videl v tem športu, bolj so me pritegnila druga dirkaška prvenstva. Ne vem, kaj bo zdaj, nisem si še tako na jasnem, kot sem si bil leta 2009, čeprav me res vleče v relikros. To je kot reli, le da vozimo drug proti drugemu. Nekakšna kombinacija relija in dirkanja na stezi. Vsekakor zelo zanimivo.

Pa vendar, v reliju vam ni šlo vse po načrtih in ste se spet ogreli za formulo 1.

Reli je nadvse zanimiv, a tudi težaven šport. Izziv je bil ogromen, ocenil sem, da se tam lahko »ujamem«, a je bilo veliko stvari zame očitno preveč novih. Ni mi bilo lahko, mogoče sem zato z malce nostalgije gledal na formulo 1. In ko sem dal na tehtnico obe prvenstvi, se je prebudila stara strast. Toda zdaj sem bogatejši za marsikatero izkušnjo.

Sprva je bila vrnitev v formulo 1 skorajda idealna, potem pa...

Če odmislimo vse druge težave pri Lotusu, je bilo veliko stvari odlično urejenih. Dirkalnik je bil dober, lahko sem vozil zelo agresivno. Letos pa je zgodba drugačna, nikakor se ne morem spoprijateljiti z novimi pravili in tehniko. Kar je škoda, saj bi rad s Ferrarijem ponovil največji dosežek svoje kariere. A žal je težav več kot rešitev zanje. az

Povzeto po motorsport-mazagin.com.