Družina Polič sicer že sedaj sodeluje z Radensko, saj njene izdelke distribuira na azijskih trgih.

»Družina Polič pozna lokalno okolje, povezava pa nam bo sprostila možnosti za investiranje v Radensko, v kolikor bomo izbrani,« je povedala Jarosa Musilova, vodja odnosov z mediji v češki družbi.

Potencial za dinamično rast

Iz Kofole so v izjavi za javnost sporočili, da ima Radenska dober potencial za dinamično rast, kar pa lahko omogočijo le s spoštovanjem Lokalnega okolja. »Spoštujemo Slovence, zato smo ponosni na poslovno partnerstvo z družino Polič, ki je uspešna slovenska podjetniška družina, z odličnim, transparentnim in mednarodnim poslovanjem, predvsem pa ima bogate izkušnje s promocijo Radenske na novih trgih,« pravi direktor prodaje v Kofoli Marián Šefčovič, ki vodi projektno skupino za nakup Radenske. Kofola in družina Polič bosta skupaj iskali dodatne naložbene priložnosti v regiji. »Radenska bi postala strateško središče za nadaljnje prevzeme v sosednjih državah,« razkriva načrte.

»Radenska je bila nekoč v Jugovzhodni Evropi sinonim za mineralno vodo in bi si zaradi svoje kakovosti to ponovno zaslužila. Na tem ugledu želimo graditi. Radensko bi v sodelovanju s Kofolo ponovno dvignili na raven regionalne zmagovalke,« pravi Peter Polič.