Po jazz-art-rockovski zasedbi Na lepem prijazni, ki je bila aktivna med letoma 1978 in 1981, se je Trobentar umaknil iz osrednje glasbene arene, nadaljeval pot kantavtorja in se posvetil slikarstvu. Po končani likovni akademiji sredi 70. let je dolgo delal z mladimi v Kočevju; zadnja leta živi in ustvarja v Posočju, v naravi in blizu živali, ki so zanj neizčrpen navdih in učitelj življenja. Njegov ustvarjalni opus je prepojen s slikarstvom, glasbo in poezijo. Njegove barve, toni in besede dihajo kot eno. Eno brez drugega ne more, kot ne more, da ne bi igral in pel. Po daljši pavzi je leta 2005 z Vojkom Aleksičem, prav tako slikarjem, na plošči Potaplja se raj reinkarniral mutanta Na lepem prijazni, ki je lani v prenovljeni zasedbi izdal še Tudi če se vrnemo nazaj. Na lepem prijazni so vedno odstopali. Z zasedbami Buldožer, Begnagrad, Srp, D’Pravda in malo kasneje Quatebriga so bili protiutež punkovsko-novovalovski alternativi, v novih časih pa prav tako ne pristajajo na kalupe in ne obujajo stare slave, ampak kanalizirajo nabrano slo po ustvarjanju in izražanju.

Zadnjih pet let je Trobentar v prijateljskem krogu glasbenikov snoval solo ploščo, ki je ta mesec izšla pri Celinki pod naslovom Dar. Med večinoma kantavtorsko naravnanimi pesmimi je tudi nekaj bolj progresivno in bendovsko zabeljenih. Predstavitev albuma je bila pretekli teden na festivalu Godibodi. V spremljavi (kontra)basista Nina De Glerie in violinista Matjaža Sekneta je za zidovi vrta Celice na Metelkovi (za)donel ptičji glas. Njegova srčnost je odplaknila spodrsljaje, njegova nekoliko načeta prodornost je vseeno postavila kocine pokonci. Iskren smeh, ki se mu je (u)trgal med petjem, je bil pristen, človeški in nalezljiv. Ostaja zvest svojemu avtorskemu credu in noče podpisati pogodbe s hudičem. Še vedno v senci, a kot že dolgo nekje čisto blizu nas.