Prestavljanje otvoritve muzeja je razjezilo Picassove dediče, ki so prepričani, da je francoskemu ministrstvu za kulturo vseeno za umetniško zbirko slavnega slikarja. Največje ogorčenje je za Le Figaro izrazil sin Pabla in Francoise Gilot, Claude Picasso, ki je ministrico Aurelie Filippetti pozval, naj se drži rokov. »Šokiran sem in zaskrbljen nad prihodnostjo muzeja. Ministrico Filippetti sem obiskal, da bi jo prepričal, da je v interesu javnosti čim prejšnje odprtje muzeja. Odvrnila mi je, da je to nemogoče, saj dela še niso dokončana, prav tako pa še niso izbrali »muzejskih čuvajev«. V resnici Franciji ni mar zame ali za mojega očeta,« je prepričan Claude.

Že od napovedi o odprtju Picassovega muzeja v Parizu projekt spremljajo kontroverznosti in deljenja mnenja. Za mnogo ogorčenih vzdihov je poskrbela direktorica Anne Baldassari, ki se je odločila, da bo obnovo in razširitev muzeja financirala s posojanjem Picassovih del drugih muzejem. Svojo odločitev je opravičila z omejenimi državnimi sredstvi, ki jih je imela na voljo za obnovo. Baldassarijeva je tako postala ženska, ki je v času velike gospodarske krize uspela zbrati dovolj finančnih sredstev za obnovo muzeja. Kljub temu pa je bila deležna nemalo kritik, saj naj bi bila pri izbiri muzejev, ki jim je posojala Picassova dela, izredno izbirčna. To je pojasnila s podatkom, da je v roku treh let prejela kar 2550 prošenj in zato vsem pač ni uspela ugoditi.