»V letalstvu se zadnjih sedem let dogajajo intenzivne spremembe, agresiven prihod nizkocenovnih prevoznikov, število potnikov narašča, cene letalskih vozovnic strmo padajo. Prevozniki moramo za veliko več potnikov delati več in optimizirati poslovanje. Na evropskih regionalnih letih je primat prevzel nizkocenovni prevoznik Ryanair. Zaradi teh trendov se tudi pričakovanja potnikov spreminjajo. Delali smo analize, na podlagi katerih se potniki odločajo za določenega prevoznika. Adrijini potniki dajejo prednost ceni in dobrim povezavam in seveda varnosti,« je pojasnil razloge za uvedbo nove storitve Sky Shop direktor Iztok Franko, direktor marketinga in IT v Adrii Airways.

V Adrii poudarjajo, da želijo potnikom ponuditi izbiro prepoznavnih in priljubljenih blagovnih znamk. Tako bo na letalu na voljo večina tujih blagovnih znamk, med slovenskimi so v ponudbi sok, voda, pivo in vino. V ponudbo Taste of Slovenia (Okus Slovenije) so vključili tradicionalno slovensko potico, v projekt pa je zajeta tudi ideja družbene ozaveščenosti s ponudbo Fair Trade, pravična trgovina. ap