Ostaja vtis, da bi lahko bilo bolje, tudi vaše želje so verjetno segale nekoliko višje?

Seveda si vedno želim biti prvi, zavedam se, da bi lahko na Novi Zelandiji dosegli več. Če se drugače izrazim – imel sem močnejše naboje, kot sem jih na koncu izstrelil. Zato že komajda čakam naslednjo dirko, na kateri bom pokazal več. O tem sem prepričan.

Kaj je šlo narobe, tehnika ni delovala tako, kot bi morala, ali je bilo enostavno preveč smole?

Smole ni bilo, odločilna za preboj v polfinale je bila zadnja vožnja, ki pa mi ni uspela najbolje. Z motorjem je tako – želeli smo ga pripraviti najbolje, a po treh vožnjah smo bili primorani motor zamenjati. Še vedno se namreč lovim z vžigom na motorju. Do zdaj smo uporabljali italijanskega, novi je nemški.

Karavana se zdaj seli v Evropo, v Bydgoszcs, ki ga odlično poznate. Časa za dvig forme je dovolj.

Dvig forme in boljši izid na dirki sta dva faktorja, je pa res, da sem na Poljskem, sploh v Bydgoszcsu, vedno dobro tekmoval, zato sem prepričan, da bom hitre vožnje tudi tokrat ponovil.

Sezona bo naporna, tekmujete tudi v angleškem in poljskem prvenstvu.

Res je, vse skupaj bo zelo naporno, tako prek prsta bi dejal, da bom v šestih mesecih odpeljal 86 dirk.

Ali je glavni cilj sezone še vedno zmaga na dirki svetovnega prvenstva?

Zmaga ostaja največji cilj, vse preostale dirke pa so priprava, da bo pecivo dobro spečeno. Želim si napredka in izboljšanja lanskoletnega izida, ko sem bil skupno sedmi. Kaj se bo dejansko zgodilo, bomo videli oktobra. Moram biti zbran skozi celotno sezono in se pripravljati na vsako dirko posebej. Prepričan pa sem, da dobro delo zagotovo prinaša tudi dobre rezultate.

Letos bo karavana najboljših spidvejistov zaradi previsokih finančnih zahtev obšla Slovenijo.

To je za Slovenijo in tudi zame velik minus. Ni ga lepšega kot tekmovati pred domačimi gledalci, seveda si tudi moji sponzorji želijo, da tekmujem doma. Tako bo Sloveniji najbližja dirka svetovnega prvenstva na Češkem, upam pa, da me bodo navijači v čim večjem številu spodbujali v Pragi, sam pa se jim bom skušal oddolžiti z dobrim rezultatom.

Kar tri dirke najvišje ravni bodo na Poljskem, kjer je spidvej izjemno priljubljen, obrača se veliko denarja.

Temu se prav nič ne čudim, saj je Poljska v vseh pogledih velesila spidveja, tudi njihova liga je najmočnejša na svetu, saj tam tekmujejo tako rekoč vsi najboljši spidvejisti. Na dirkah se zbere tudi 20.000 ljudi, in če te kot spidvejista ni tam, skorajda ne obstajaš.

Kaj pa slovenska scena, kaj narediti, da bodo na tekme znova hodili tisoči in bomo imeli še nekaj konkurenčnih spidvejistov?

Konkurenca je vedno zdrava in je dobrodošla. Konec koncev, večja bo v spidveju konkurenca, bolj bo šport zanimal ljudi, saj nihče ne želi spremljati tekme, na kateri je zmagovalec znan vnaprej. Zdi se mi, da se spidvej v Sloveniji dobro razvija. Včasih povem tudi kakšno mnenje, kaj bi v dobrobit spidveja še morali narediti, a ga praviloma ne poslušajo. Mogoče bodo ugotovili, da imam kakšno stvar vendarle prav.

Državni prvak ste zaporedoma že od leta 2002. Je videti kakšnega mladeniča, ki bi vas lahko zamenjal?

Trenutno žal ni nobenega mladega spidvejista, ki bi me lahko nadomestil. Je pa res, da je vsaka dirka zgodba zase, nepredvidljiva in nikoli ne veš, kako se bo razpletla.

Letos tudi v svetovnem prvenstvu dirkate s številko 55, toda skrivnosti okoli te številke ne želite razkriti.

Na to bo še malce treba počakati.

Ste si številko izbrati zavoljo rojstnega dne vašega sina, ki se je rodil 5. maja?

Mogoče sem številko 55 zadel na loteriji... Res je v mojem življenju kar nekaj stvari povezanih s to številko. Prepričan sem, da je nad nami gotovo ena sila.