Spremembe se namreč dogajajo z veliko hitrostjo - v samo desetih letih se je Facebook iz inovativnega podjetja spremenil v dinozavra. Ideja za družbeno omrežje je namreč nastala še v času, ko smo za komunikacijo uporabljali osebne računalnike, danes pa skoraj vsa poteka na pametnih telefonih. Ravno zato je podjetje prisiljeno v milijardne nakupe mlajših podjetij, kot je Whatsapp, je dejal Češko.

Pri idejah kreativni, pri denarju previdni

Poudaril je, da je danes ponudba skoraj v vsakem sektorju večja od povpraševanja, zato so potrebni novi pristopi. »Bodite odprti in poskušajte. Pri idejah bodite kreativni, z denarjem pa previdni,« je najbogatejši Slovenec svetoval udeležencem današnjega zaključka pospeševalniškega programa start:ecommerce, ki je bil namenjen startup podjetjem, ki se ukvarjajo s spletno prodajo.

Kot je dejal Češko, je tehnološka revolucija podrla stare prodajne modele. Pravilo »lokacija, lokacija in še enkrat lokacija« ne velja več, saj internet omogoča direktno komunikacijo med ustvarjalcem nove vrednosti in kupcem. Kljub prisotnosti velikih spletnih trgovcev je na internetu cel kup tržnih niš, ki so priložnost za nova, mlada podjetja, je poudaril.

Program končalo devet ekip

V pospeševalniškem programu je sodelovalo 20 ekip, program pa jih je končalo devet. Danes so na dogodku v Ljubljani podelili nagrade najboljšim ekipam.

Glavno nagrado po izboru žirije, ki so jo poleg direktorja Studia Moderna sestavljali še Snježana Wagner iz Pošte Slovenije in Peter Brenko iz podjetja Appoteka, je prejela ekipa Proform, ki izdeluje modularno leseno pohištvo.