Namesto da dom opremite po osebnem okusu, sredstva vložite raje v opremljanje in prenavljanje po okusu potencialnih kupcev, saj boste tako dvignili prodajno ceno nepremičnine in privabili več zanimanja, če jo nameravate prodati.

Parkirno mesto

Največ zanimanja med kupci je poželo parkirno mesto, so ugotovili v nedavni raziskavi britanske nepremičninske družbe Spicerhaart. To niti ni presenetljivo, saj imajo običajno lastniki domov vsaj enega, če že ne kar dva avtomobila. Zato je vsaj eno pripadajoče parkirno mesto zelo zaželen in skoraj nujen element nepremičnine, dve parkirni mesti pa že močno vplivata na zvišanje prodajne cene.

abc.jpg

Združeni bivalni prostori

Pomemben element za hitrejšo prodajo stanovanja so tudi združeni bivalni prostori. To je najdonosnejša izboljšava doma, ki je pomembna prav vsakemu kupcu. Prenova kuhinje se vam bo zagotovo splačala, če pa prebijete steno in iz kuhinje, jedilnice in dnevnega prostora naredite skupen prostor, bodo kupci pripravljeni odšteti še nekaj evrov več.

Prostori in standardi

Energijsko varčna okna in centralno ogrevanje sta prav tako zelo zaželeni lastnosti nepremičnine. Postala sta pravi standard novih domov, tako da se danes marsikateri kupec takoj obrne in odide, če nepremičnina tega nima. Obenem se vam bo tudi splačalo, če zraven hiše uredite manjši vrt, če ga še nimate.

garden_on_interior_design_house_located_near_sea.jpg

Drugi ključni vidik na seznamu kupčevih želja je privlačnost in velikost prostora. Večina ljudi namreč želi, da so bivalni prostori odprti navzven in svetli ter seveda dovolj veliki. Če imate to možnost, zato uredite podstrešje in klet, podaljšajte zimski vrt, namestite več oken ali pa združite dnevni prostor s kuhinjo.

Originalne poteze

Kupci pa cenijo tudi originalne poteze in podrobnosti doma, ki so dobro ohranjene, na primer kamin, stare keramične ploščice, vitraž na vhodnih vratih in druge klasične lastnosti ali starejše arhitekturne detajle.