Švedski Orrefors je steklarsko podjetje, ki prisega na tradicionalne postopke v izdelavi stekla. Zato je nenavadno, da so za novo kolekcijo raje kot katerega od domačih oblikovalcev k sodelovanju povabili v Parizu živečega nemškega modnega oblikovalca Karla Lagerfelda.

Uresničena dolgoletna želja

kozarcilagerfeld1.jpg

»Lagerfeld je zanimiva osebnost. Povabili smo ga, ker želimo privabiti nove kupce,« pojasnjuje Ann Gustavsson, izvršna direktorica podjetja Orrefors. Slavni oblikovalec pa pojasnjuje, da si je že dolgo želel oblikovati kolekcijo stekla, zdaj pa se mu je želja uresničila.

Kljub slovesu modnega oblikovalca pa so mnogi na Švedskem prepričani, da je izbira podjetja nenavadna poteza: »To je tako, kot da bi dendi iz 18. stoletja srečal rokovsko zvezdo. Teatralno!«

Kozarci s steklenimi podstavki

kozarcilagerfeld2.jpg

V ultra čistih linijah prosojnega, mlečnega in črnega stekla prepoznamo oblike kozarcev za šampanjec, vodo, rdeče in belo vino ter liker. Izjemno tanke stene škatlasto oblikovanih kozarcev spominjajo na modernizem 60. let minulega stoletja.

»Vedno sem si želel oblikovati kozarec z drobnim podstavkom pod njim. Vsaka skodelica ima krožniček, kozarce za pivo pa postavimo na papirnate podstavke. Že dolgo se sprašujem, zakaj se materiala ne ujemata. Ideja je tako preprosta, a doslej se tega ni spomnil še nihče. To je osnova,« pojasnjuje Lagerfeld.