O preteklosti

Na motorju za motokros sedim od četrtega leta starosti, v dirkanju uživam in to se pozna tudi pri rezultatih. Za vse, kar sem do zdaj dosegel, sem moral trdo garati, kot garajo seveda tudi drugi športniki. Postati svetovni prvak je nekaj najlepšega, brez tega bi si le težko odprl vrata v razred MXGP. Na vse minule sezone lahko pogledam s ponosom in zadovoljstvom, a zdaj se začenja nova zgodba.

O sedanjosti

Priprave na novo sezono so v polnem teku, novi so motocikel, italijanska ekipa, mehanik, sestavni deli in potovanja, iščem tudi ustrezne sponzorje, da pokrijem sezono. Vse to je seveda terjalo veliko časa in odrekanj, a zdaj vem, zakaj. Uresničujejo se mi sanje, nastopati proti najboljšim 30 motokrosistom ni mačji kašelj. A vsak dan, ki sem ga preživel na motociklu, se mi bo obrestoval. Več kot mesec dni sem bil v Italiji na testiranjih, a imam občutek, da bi lahko bil še dlje.

O prihodnosti

Nehvaležno je kar koli napovedovati, posebno zdaj, ko bom nastopal proti motokrosistom, ki so izkušeni, polni takšnih in drugačnih zvijač ter imajo na voljo najboljši material in vso tovarniško podporo. A drago bom prodal svojo kožo, o tem ste lahko prepričani. Moji cilji zato ostajajo realni, uvrščati se med prvih 20 in s tem dobivati točke. Posebno prve tri dirke, ki bodo zunaj Evrope – Katar, Tajska in Brazilija – bodo zame zdaj res največja sprememba. Počasi bom začel dojemati, kaj se dejansko dogaja okoli mene.

O razlikah med tem, kar je poznal do zdaj, in tem, kar bo še spoznal

Vse okoli mene je že za eno številko večje, kot sem bil vajen doslej. Kot sem že omenil, bodo predvsem dirke v tujini zame nekaj posebnega. Tudi logistično bo vse skupaj velik zalogaj. Dejansko si ne bomo smeli privoščiti pomanjkljivosti. Ne moreš priti na Tajsko in ugotoviti, da nimaš določenega vijaka, saj ga nimaš kje kupiti točno takega, kot bi ga potreboval. A prepričan sem, da bo ekipa zmogla tudi to. Malce se bomo mogoče še lovili na začetku, potem pa bo vse steklo samo. Se bom pa moral navaditi na dolge lete in drugačen bioritem. Na srečo gremo v Katar nekaj dni prej, da se bom imel čas aklimatizirati in navaditi na drugačno uro. In če dodam še, da tej sledi še osemnajst dirk v natrpanem urniku, si lahko predstavljate, da bo leto zelo naporno. Zato toliko več treniram in se fizično pripravljam.

O prvi dirki v MXGP

Katar bo seveda nekaj drugačnega, saj bomo vozili pod reflektorji, organizator na notranjem delu dirkališča Losail, kjer običajno potekajo dirke motociklističnega prvenstva moto GP, posebej za to dirko pripravi motokrosistično stezo. Zato bo zanimivo opazovati, kako se bo podlaga spreminjala. Tudi zato bodo razmere drugačne, da o podnebju niti ne govorim. Komaj čakam, da se začne zares, da vidim, kaj pomeni biti del karavane MXGP.

O iskanju sponzorjev in ekipe

Finančno pokriti letošnjo sezono res ni bilo lahko in poiskati pravo ekipo tudi ne. S sponzorji sem se na srečo dobro dogovoril, da imam pokrite vse letošnje dirke, nisem namreč želel izpustiti prvih treh dirk, ker mi bodo, o tem sem prepričan, dale ogromno novih izkušenj. Verjemite, da brez pravega posluha tistih, ki mi stojijo ob strani, vsega tega niti približno ne bi zmogel.