Svetovni sejemski trendi kažejo, da se sejmom za prihodnost ni bati, saj ohranjajo vlogo najpomembnejšega orodja komuniciranja B2B, in to kljub naraščajoči konkurenci različnih novih komunikacijskih kanalov. Uspešna podjetja se še kako zavedajo, da so sejmi še vedno najboljše orodje za neposreden stik s poslovnim partnerjem in kupcem. Omogočajo namreč učinkovito in sprotno spremljanje skritih želja strank ter njihove odzive na nove rešitve.
Nasveti za urejen dom, vse za avto-moto ljubitelje…
V največji slovenski sejemski hiši, družbi Celjski sejem, d.d., za leto 2014 napovedujejo bogato sejemsko leto. Sejemsko sezono bodo začeli marca s spomladanskim sejemskim trojčkom Flora, Poroka in Altermed ter največjim regijskim srečanjem čebelarjev ApiSlovenija. Nato bodo sejemski dogodki potekali tri mesece zapored do poletnega premora, septembra pa bo sledil največji sejem regije MOS. Več na www.ce-sejem.si