Ekipni tovariš Latvala bo moral biti v letošnji sezoni bolj konstanten, če bo hotel kolikor toliko držati korak z Ogierjem. Velika popestritev letos je prihod Hyundaija s Sordom in Neuvillom, posebej tukaj mislim na slednjega, ki je nase opozoril že lani. Hyundai pa kot večja znamka vsekakor prinaša nov veter v WRC, čeravno bodo potrebovali nekaj časa in dirk, da razvoj dirkalnika začne kazati prve rezultate.

Tehnično se avtomobili niso veliko spremenili od lani, izboljšave letos so bolj evolucijske. A poleg Hyundaija velja opozoriti tudi na Hirvonenov prestop k Fordu. Upam, da mu bo šlo letos bolje od rok kot lani pri Citroenu, saj je sposoben pokazati veliko več kot lani. A to je že poglavje, pri katerem del teže nase prevzema tudi Citroen. Francozi so že na koncu svoje relijske razvojne poti v določenem obdobju. Že to, da je prenehal dirkati Loeb in da se podajajo v nova dirkaška prvenstva, kot je WTCC, pove veliko. Njihov sedanji dirkalnik je sicer še povsem konkurenčen, a skromni lanski rezultati so le še podčrtali, da so nekako izgubili interes. Zato dvomim, da bodo šli v razvoj novega dirkalnika, ko se sedanjemu nekako izteče »delovna doba«.

In ne pozabimo na Ford, ki je vedno tu nekje in dober za najboljše uvrstitve. Letos imajo v svojih vrstah še Roberta Kubico, najhitrejšega dirkača formule 1 v reliju. Sicer ne sodi med največje izzivalce Ogierja, ampak kakšno uvrstitev med prve tri bi mu pa lahko pripisali. Posebej ker se bo reli karavana letos selila tudi na Poljsko, kjer bo Kubica največji magnet za gledalce.

Andrej Jereb je slovenski relist.