Glavni in izvršni direktor združenja Mark Tanzer je ob tem izpostavil, da britanski turisti po nekaj letih zaostrenih razmer na trgu neradi varčujejo pri sredstvih, ki jih namenjajo počitnicam, letos pa opaža prve znake optimizma med britanskimi potrošniki.

Kljub temu, da je povprečen družinski proračun še vedno obremenjen s številnimi izdatki, v britanskem združenju pričakujejo, da bodo Britanci potovali več, zanimanje se kaže predvsem za že preizkušene destinacije ter za domačo turistično ponudbo, prav tako pa je na obzorju nekaj novih destinacij, ki veliko obetajo.

Slovenija ima Britancem veliko ponuditi

Med slednimi je tudi Slovenija. Tanzer ob tem poudarja, da ima Slovenija številne elemente, ki jih britanski turisti iščejo - naravne lepote, zgodovinske atrakcije in odlično sceno za ljubitelje hrane. Hkrati je dokaj ugodna za britanske turiste in je privlačna kot poletna in tudi kot zimska športna destinacija.

S ponudbo naravnih in kulturnih danosti ter zaradi relativne bližine je zelo privlačna za segment srednjega in višjega srednjega sloja britanske družbe, a vseeno velja za novo in dokaj nepoznano destinacijo na trgu. Za kakovosten in konstanten pritok britanskih turistov so ključni trgu prilagojeni turistični produkti, urejena letalska logistika, poznavanje destinacije s strani ponudnikov ter stalno pojavljanje v medijih in oglasnih sporočilih.

Britanski strokovnjaki so Slovenijo uvrstili ob bok nekaterim že uveljavljenimi destinacijam, ki so zanimive za britanske turiste, kot so Karibsko otočje, Kostarika, Grčija, Malezija, Mauritius, Mehika, Portugalska in Italija.