Tožba zoper Facebook trdi, da spletno družbeno omrežje sistematično spremlja spletno vedenje svojih uporabnikov tudi prek zasebne komunikacije z drugimi uporabniki, ko preverja deljene spletne naslove ter podatke deli z zbiralci podatkov in oglaševalci. Pri Facebooku trdijo, da je tožba brez podlage.

Od Facebooka želijo iztožiti 100 dolarjev za vsak dan kršitev ali 10 tisoč dolarjev za vsakega uporabnika, nanašajo pa se na neodvisno raziskavo, ki trdi, da imajo podatke o Facebookovem pregledovanju vsebine uporabniških privatnih sporočil »v namene, ki niso povezani z zagotavljanjem prenašanja sporočil«.

V poročilu opozarjajo tudi na dejstvo, da oznaka »zasebna sporočila« ustvarja pogoje za še posebej dobičkonosno priložnost za zbiranje osebnih podatkov, saj uporabniki, ki menijo, da njihova komunikacija ni nadzorovana, razkrivajo podatke, ki jih sicer ne bi.