Maskoto, nasmejano jajce s krili in nogami, so ustvarili v podjetju Fukushima Industries Corp, prvi del imena torej izvira iz naziva podjetja. Konec tedna je slika nove maskote preplavila mikroblogersko platformo Twitter, kjer je ob tem nastala tudi velika zmeda.

Večina je namreč domnevala, da gre pri kampanji za poskus dviga ugleda fukušimske prefekture, ki si še vedno ni opomogla od jedrske nesreče, ki sta jo marca 2011 povzročila potres in cunami, ki je sledil. Če bi to držalo, bi bila promocijska kampanja z letečim jajcem po imenu Fukupi resnično nekoliko ponesrečena.

Na spletni strani podjetja je zapisano, da se je Fukupi rodil v hladilniku Fukushima Industries Corp., da ni jasno, ali je ženskega ali moškega spola, in da je radoveden, prijazen in ima »močan čut za pravičnost«. »To si mislim sam o sebi, ljudje okoli mene pa pravijo, da sem nekoliko neumen. Toda trudim se biti boljši,« na spletni strani sam dodaja Fukupi.