»Nam se za zdaj drastične spremembe ne obetajo in bo članska ekipa delovala v okvirih kot letos,« je miren Andrej Hauptman, uradno športni direktor članske ekipe Radenske, sicer pa trener mladinske. V Radenski ne odstopajo od strategije, da se s trenerjem Markom Polancem posvečajo le mladim kolesarjem U23, najboljša potrditev pa sta odhod Jana Polanca v Lampre in dogovor z isto ekipo, ki jo že ima tudi Luka Pibernik. Absolutni državni prvak bo ostal v Radenski še eno sezono in prevzel breme kapetana. Če v Kranju članske ekipe ne bo, je Ljubljana praktično edino zatočišče za njihove upe.

V tej sezoni se je že popolnoma izkristaliziralo, da je Adria Mobil s prevzemom vloge vodilne članske ekipe prevzela tudi del bremena in usode celotnega slovenskega cestnega kolesarstva. Vendar se zaradi likvidacij Factor banke in naveze ACH-Adria Mobil zgrinjajo temni oblaki tudi proti Dolenjski. Direktor Bogdan Fink, sicer tudi predsednik odbora za cestno kolesarstvo pri KZS in direktor dirke Po Sloveniji, se tega zaveda. »Če gospodarstvu ne gre dobro, tudi športu ne kaže najbolje. Mi upamo na najboljše, se pa pripravljamo tudi na morebitne težave. Delamo pri tem,« zatrdi in omeni primer racionalizacije poslovanja za 2014, ko bo za člansko ekipo skrbel le Boštjan Mervar, Milan Eržen pa se poslavlja od funkcije športnega direktorja, menedžerja in trenerja. Članska ekipa je imela letos zgodovinsko sezono – so šesti na lestvici EuropaToura (25. na svetu), Matej Mugerli je četrti in Rado Rogina šesti med posamezniki, na ekipni vožnji na čas na svetovnem prvenstvu so dosegli 20. mesto, dosegli so mejo 1000 točk UCI...

Fink zatrdi, da velikih sprememb v članski ekipi ne bo, pogodbe pa so že podaljšali z mlajšim delom ekipe Aljažem Hočevarjem, Klemenom Štimulakom in Primožem Rogličem. Ob tem razkrije, da sta se za prihod v ekipo zanimala tudi Robert Vrečer in Jure Kocjan (oba v tej sezoni člana elitne ekipe Euskatel, ki ukinja delovanje), a naj bi bilo vse odvisno od morebitnega odhoda Rogine in Mugerlija v katero od tujih ekip. A tudi z njunega zornega kota je ta sezona v tej situaciji specifična. Nobena od ekip ProToura ne potrebuje dobrih kolesarjev s točkami UCI za zagotovitev statusa, kot je bilo v preteklih sezonah, ko so na podlagi tega v ProTour odšli Luka Mezgec, Vrečer, Kocjan, Kump. Za predvidenih 18 mest v elitnem razredu ProTour je zaprosilo le 18 ekip.

Z zornega kota vsega slovenskega kolesarstva bo delovanje Radenske in še posebno Adrie Mobil še bolj pomembno še z ene plati. Letos so kvoto za nastop na svetovnem prvenstvu privozili Pibernik, Polanc (oba Radenska), Mark Džamastagič, Tim Mikelj, Tadej Valjavec (vsi Sava), Jure Golčer (Tirol) ter Mugerli, Kristijan Fajt, Aljaž Hočevar in Tomaž Nose (vsi Adria Mobil). Vemo pa, da je Polanc v ProTouru, da sta Valjavec in Mikelj že končala karieri, Golčer se še odloča, drugi še nimajo pogodb. No, pogodbe za sezono 2014 ob številnih vrhunskih kolesarjih v svetu še nimata podpisane niti Grega Bole niti Marko Kump. Oba sta dres Adria Mobil oblekla, ko se jima je odhod med elito zaradi spleta okoliščin z njunima tujima ekipama (Geox, Amica Chips) ponesrečil in sta prav z Adrio Mobil vzela nov zalet.