Steza v Koreji je svojevrstna, a se od prvotnih načrtov, ko naj bi sredi nekakšnega močvirja zraslo sodobno dirkališče z vsemi spremljevalnimi objekti, ni veliko uresničilo. Dirkačem zdaj največ skrbi povzroča kar nekaj neprijetnih »kucljev« na asfaltni površini, med drugim na novem izvozu iz boksov. Do zdaj so se dirkači namreč pritoževali, da so se na stezo vračali tako rekoč neposredno na idealno linijo v prvi ovinek, zato so spremenili konfiguracijo in se dirkači zdaj na stezo vrnejo po prvem ovinku. A ta del proge je po njihovih besedah izredno valovit. Poleg tega so Korejci ob stezi nameščali velike zaplate umetne trave, lani se je ena taka zataknila na krilce dirkalnika Lewisa Hamiltona, zato s sedanjo rešitvijo niso najbolj zadovoljni. A očitno bodo morali letos še potrpeti in biti tam bolj potrpežljivi in pazljivi, kajti naslednje leto tukaj dirke po vsej verjetnosti ne bo več.

Naslednja zgodba, ki malce buri duhove, so ponovno testiranja in dobavitelj pnevmatik Pirelli. Po nekaterih informacijah sta želela Pirelli in McLaren ponovno testirati dirkalnike med sezono, z dirkalnikom iz sezone 2011 so Britanci na stezi v Austinu želeli preskusiti pnevmatike, a so jih tekmeci in seveda mednarodna avtomobilistična zveza FIA v tej nameri tudi ustavili. Kajti ravno pnevmatike naj bi bile »krive« za letošnjo slabo McLarnovo formo, saj srebrnim tako slabo kot letos ni šlo že zelo dolgo. In ravno pnevmatike naj bi bile krive tudi za padec forme pri Ferrariju, ki nikakor ne uspe ujeti koraka z Red Bullom in Sebastianom Vettlom. Zato je lov za skrivnostjo, zakaj je Vettel spet tako hiter, ponovno odprt. Eni namigujejo celo na čarovnije v elektroniki motorja, drugi spet, da biki uporabljajo nekakšen nelegalen sistem za nadzor zdrsa koles, tretji pa, da pri Pirelliju posebej za Vettla pripravljajo ustrezne pnevmatike. »Nič od tega ni res, nimamo nič nelegalnega. Je pa res, da naše dirkalnike konstruira Adrian Newey. To je menda dovolj dober razlog, zakaj je Sebastian tako hiter,« je napol v šali povedal vodja ekipe Christian Horner.

A na prvih treningih Vettel le ni bil tako zelo premočan, saj sta bila v ospredju tudi oba Mercedesova dirkača, Kimi Raikkonen (Lotus), ki ga še vedno tarejo težave s hrbtom, pa je trdo pristal v zaščitni ogradi. A po informacijah iz Lotusa je trčenje njegova hrbtenica dobro prestala, čeravno imajo črno-zlati v Koreji že pripravljenega rezervnega dirkača Davida Valsecchija, poleg tega pa bosta oba voznika imela zdaj na voljo dirkalnika z 10 centimetrov daljšo medosno razdaljo. »Po koncu sezone pa se bom oglasil pri zdravnikih, da mi dokončno odpravijo te težave, ki se nekako potihoma vlečejo že od začetka moje kariere v formuli 1,« je po petkovih treningih povedal Kimi Raikkonen. Finec se mora za naslednjo sezono, ko bo pristal pri Ferrariju, očitno dobro pripraviti. Na tehničnem področju sta zanimivi dve novici: ekipa Sauber bo še naprej motorje kupovala pri Ferrariju, Force India pa bo prenehala sodelovati z McLarnom, ki jim je do zdaj razvijal zadnji del dirkalnika, in bo tehnično pomoč raje iskala pri ekipi Mercedes.

In ko smo že omenili McLaren: v Koreji jim je uspelo pripraviti nov aerodinamični paket za dirkalnik, ki naj bi bil na stezi hitrejši za približno 3 desetinske sekunde od prejšnje konfiguracije. Ker imajo srebrni na voljo le dele za en dirkalnik, sta dirkača Jenson Button in Sergio Perez o tem, kdo naj bi dobil ta paket, odločala kar z metom kovanca. Več sreče je imel Jenson Button, če mu bo to kaj pomagalo na nedeljski dirki, pa je seveda drugo vprašanje.