Na startu je kazalo, da bo Marc Marquez, ki si je suvereno privozil najboljše startno izhodišče, lahko opravil z Lorenzom in preostalimi tekmeci. A n računal na odličen start svojega rojaka Lorenza, ki je ponovno dokazal, da zanj letos še nič ni odločeno. A potem so se dogodki vrstili drug za drugim z vedno večjo hitrostjo.

»Spet sem slabo speljal, a sem bil k sreči še vedno dovolj blizu, da sem v prvih metrih dirke z bolj agresivnim napadom pridobil nekaj izgubljenih mest in da sem potem lahko držal korak z Lorenzom v ospredju. Toda Dani je bil to pot res hiter, prehitel me je, oba pa sva potem lovila Lorenza. Žal sem potem bil pri zaviranju malce prepozen in sem rahlo oplazil Danija, on je padel, jaz pa sem moral spet loviti zamujeno. In mi je uspelo, z agresivno vožnjo je šlo, saj sem vedel, da je to pomembna dirka, in nisem se mogel sprijazniti z ničimer drugim kot le z zmago,« je po dirki povedal Marc Marquez.

Vodstvo dirke pa je to trčenje vzelo pod drobnogled in zahtevalo od ekipe vpogled v telemetrijske podatke, ki bi dodatno razjasnili, kaj se je dogajalo na stezi. Šele po prejetju teh podatkov in analizi bo vodstvo dirke lahko odločalo o morebitni kazni za Marqueza. Odločitev v tem primeru bo znana, kot so sporočili iz vodstva dirke, danes.

Ob bližjem srečanju z zadkom Pedrosovega motocikla je Marquez pretrgal kabel, ki nadzoruje sistem za nadzor zdrsa pogonskega kolesa, in Pedroso je pri pospeševanju iz ovinka to povsem presenetilo ter je zajadral skozi zrak in trdo pristal na asfaltu. Komaj se je odvlekel s steze, od koder so ga potem odpeljali v zdravstveni center na dirkališču, saj so sumili, da si je poškodoval levo koleno in kolk, a na srečo pri njem niso odkrili kakšnih večjih poškodb. In ta smola je Španca doletela ravno na njegov 28. rojstni dan.

O trčenju s Pedroso pa je Marquez dodal: »Seveda je bila to moja napaka, a bilo je pri tem tudi veliko smole, saj se po navadi ta kabel ne pretrga tako zlahka. Nisem prepozno zavrl, še več, zavrl sem celo prej kot običajno, a je sprednje kolo za trenutek zablokiralo in sem moral za hipec popustiti zavoro in potem se je vse skupaj zgodilo tako hitro, da nisem mogel več reagirati. Žal mi je za to, a kaj več v tem trenutku tudi ne morem narediti ali reči.«

Jorge Lorenzo to pot ni bil tako suveren kot na prejšnji dirki: »Samo dober start še ni dovolj za zmago, to smo videli to pot. Nekaj prvih krogov je bilo dobrih, a ne dovolj, da bi si privozil udobno prednost, saj motocikel nekako ni ubogal mojih ukazov in mi ga je le s težavo uspelo 'prepričati', da mora zaviti v ovinek. In potem sem vozil povsem na zgornji meji mogočega, dal sem vse od sebe, a Marc je bil to pot enostavno prehiter. Več od drugega mesta v tem primeru ni bilo mogoče osvojiti.« Ali s tem razočarani Lorenzo že malce nakazuje, da bo počasi vrgel puško v koruzo, čeravno vsi, ki ga dobro poznajo, trdijo, da še zdaleč ni tako?

Tretje mesto je šlo v roke Valentinu Rossiju, ki pa si je moral nove stopničke še kako prigarati. A Italijan po dirki ni deloval posebej zadovoljno, saj je bil zaostanek za prvima dvema odločno prevelik: »Celo dirko sem imel veliko opravka s tekmeci, najprej z Bradlom (LCR Honda), potem pa še z Bautisto (Honda Gresini). Bilo je ostro in napeto, dva kroga pred koncem pa sem šel na vse ali nič. Nisem hotel dirke spet končati kot četrti, skozi celotno dirko sem vozil na zgornji meji mogočega, odločale so res malenkosti. Priznam, da sem pričakoval veliko več, mogoče ne boljšega mesta, pač pa precej manjši zaostanek za zmagovalcem, saj mi je šlo cel konec tedna precej dobro. A očitno izbira pnevmatik ni bila prava. Z uvrstitvijo sem torej zadovoljen, z zaostankom pa ne.«

S četrtim mestom se je moral zadovoljiti Alvaro Bautista, ki mu je vmes uspelo celo prehiteti Rossija, a si je potem privoščil nekaj napak, ki se zgodijo, ko motociklist »ožema« svoj motocikel do zadnjih atomov moči. A Italijanu je tesno za vrat v začetnem delu dirke dihal tudi Nemec Stefan Bradl. Ta pa po dirki ni bil preveč zadovoljen s petim mestom. »Že petič v tej sezoni sem dirko končal na petem mestu. Upam, da to ne bo postalo moj zaščitni znak, čeprav to ni slaba uvrstitev. A prav zelo zadovoljen tudi ne morem biti, boril sem se z Rossijem, na koncu sem moral priznati poraz njemu in Alvaru. Pa to z Rossijem bi še šlo, konec koncev ima tako bogato kariero, da natančno ve, kaj in kako mora storiti na stezi, skoraj nemogoče ga je prehiteti. Alvaro pa ima tako kot jaz poltovarniški motocikel, z njim bi se moral bolj ostro boriti. A to pot se žal ni izšlo, pet krogov so pnevmatike držale naravnost fantastično, potem pa so nenadoma povsem popustile. Samo drsal sem se še po stezi in komaj obdržal motocikel na asfaltu in preprečeval, da bi padel. S takimi pnevmatikami se potem ne moreš boriti za zmagovalne stopničke. Če in ko nam bo za naslednjo sezono uspelo urediti še to, se bom lahko boril za zmagovalne stopničke,« je prepričan Bradl.

Yamaha je za Jorga Lorenza štiri dirke pred koncem letošnje sezone odpečatila petega od skupaj petih dovoljenih pogonskih agregatov, ki naj bi bil vsaj na papirju nekoliko močnejši oziroma bolj odziven v spodnjem območju vrtljajev, pa vendar je Marc Marquez s »starim« agregatom pošteno vzel mero Lorenzu. Ki dejansko še nikoli ni zmagal na tem dirkališču in tako še vedno lovi 50. zmago v razredu motoGP. A to pomeni, da ima Marquez na voljo še en neodpečaten pogonski agregat, ki bi mu lahko prav prišel v zanj najbolj ugodnem trenutku.

Naslednja dirka je na sporedu čez 14 dni v Spangu v Maleziji, v boju za naslov prvaka tako realno ostajata le še Marquez in Lorenzo, saj ima Dani Pedrosa po padcu na tej dirki že precejšen zaostanek v skupni razvrstitvi, in sicer 59 točk, Lorenzo pa za Marquezom zdaj zaostaja 39 točk. Marc Marquez bi tako ob dovolj pametni in zanesljivi vožnji do konca sezone teoretično lahko obdržal prednost, s čimer bi že v svoji prvi sezoni v razredu motoGP kot novinec lahko postal prvak. A pot do tja bo vseeno še dolga in vse prej kot lahka.